سرور مجازی
رمز ارز

مقصد جدید ریپل و دوج کوین آیا موجب افزایش قیمت خواهد شد؟

مقصد جدید ریپل و دوج کوین آیا موجب افزایش قیمت خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی رمزارزی Crypto.com تعداد جفت‌ارز‌های معاملاتی خود را گسترش داده و چندین ارز دیجیتال قابل توجه از جمله ریپل (XRP)، دوج کوین (DOGE) و سولانا (SOL) را به پلتفرم خود اضافه کرده است. این سه رمزارز اکنون می‌توانند در برابر استیبل کوین PYUSD شرکت پی‌پال معامله شوند.

همکاری این صرافی با پی‌پال و پگسوس (Paxos)، آن را به عنوان یک صرافی ترجیحی برای معامله با PYUSD معرفی کرده است. هدف این مشارکت فراهم کردن دسترسی کاربران به نقدینگی بیشتر برای جفت‌ارز‌های معاملاتی PYUSD، افزایش بیشتر دسترسی به ارزهای دیجیتال و اتصال پایگاه کاربران قابل توجه Crypto.com با راه‌حل‌های رمزارزی نوآورانه است. این تصمیم همچنین به دنبال حمایت از شبکه گسترده مصرف‌کنندگان و بازرگانان پی‌پال تبیین می‌شود.

استیبل کوین PYUSD مورد توجه قرار گرفته است و اخیراً در صرافی کوکوین (KuCoin) نیز شروع به کار کرد. در حالی که این استیبل کوین وعده ساده‌سازی پرداخت‌ها و بهبود تجربیات به کاربر را می‌دهد، گزارش بانک آمریکا نشان می‌دهد که PYUSD ممکن است در آینده نزدیک به طور گسترده مورد استفاده قرار نگیرد. این گزارش از رقابت سایر استیبل کوین‌های خصوصی و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) به عنوان چالش‌های بالقوه برای PYUSD یاد می‌کند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

از زمان پیروزی قانونی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، تغییر قابل توجهی در پویایی بازار پیرامون ریپل رخ داده است. چندین صرافی برجسته ارزهای دیجیتال از جمله Crypto.com، خدمات معاملاتی ریپل را به بسترهای خود بازگردانده‌اند. با این حال، با وجود این تجدیدحیات، قیمت ریپل زیر ۰.۵ دلار باقی مانده است که نشان‌دهنده رکود طولانی بازار و عدم اطمینان در فضای ارزهای دیجیتال است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا