سرور مجازی
zoomit

اینترنت پرسرعت پیشگامان، ابزاری کاربردی برای فریلنسرها جهت کسب درآمد در منزل

فریلنسری طیف وسیعی از انواع مشاغل را دربرمی گیرد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • ادمین شبکه‌های اجتماعی
  • مدیر فروشگاه‌های اینترنتی
  • برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده وب
  • طراح سایت
  • کارشناس تولید محتوا و کپی رایتر
  • مشاور دیجیتال مارکتینگ
  • متخصص سئو
  • گرافیست

یکی از مهم ترین ابزارها برای بسیاری از فریلنسرها دسترسی به اینترنت پرسرعت است. سرویس اینترنت ADSL مناسب ترین گزینه برای فریلنسرها است. اما در صورتی‌که به‌دلیل محدودیت‌های مخابراتی نمی‌توانید از سرویس اینترنت ADSL استفاده کنید یا با توجه به نوع فعالیت‌ها نیاز به دسترسی به اینترنت با سرعتی بالاتر از سرعت‌های ارائه شده در سرویس‌های اینترنت ADSL را دارید، می‌توانید از سرویس اینترنت پرسرعت TD-LTE استفاده کنید. در ادامه مناسب‌ترین سرویس‌های اینترنت ADSL و TD-LTE برای فریلنسرها را معرفی می‌کنیم.

سرویس اینترنت ADSL مناسب برای فریلنسرها

پیشگامان در جشنواره پاییزی خود سرویس‌های اینترنت ADSL پرحجم را با مناسب‌ترین قیمت ارائه داده است. شما می‌توانید برحسب نیاز خود یکی از سرویس‌های 70 گیگ، 700 گیگ یا 7000 گیگ را انتخاب کنید. سرعت این سرویس‌ها تا 16 مگابیت بر ثانیه باز است. برای شرکت در جشنواره پاییزی ADSL به وب سایت پیشگامان مراجعه کنید.

سرویس‌های اینترنت TD-LTE پیشگامان

با خرید هر یک از سرویس‌های اینترنت TD-LTE پیشگامان می‌توانید تا حداکثر 80 مگابیت بر ثانیه سرعت داشته باشید. همچنین این سرویس‌ها برای فریلنسرها که معمولاً ترافیک مصرفی بالایی دارند، گزینه‌ای مناسب است. پیش از خرید سرویس اینترنت TD-LTE خود، پیشنهاد می‌کنیم ازطریق تماس با شماره 1577 در مورد پوشش‌دهی منطقه مورد نظر و سایر اطلاعات مورد نیاز همچون نوع سرویس متناسب با نیازهای‌تان از کارشناسان پیشگامان مشاوره رایگان دریافت کنید. برای مشاهده سرویس‌های اینترنت TD-LTE به صفحه خرید TD-LTE مراجعه کنید.

درصورتی‌که تمایل دارید از جشنواره‌های فصلی و سرویس‌های متنوع پیشگامان مطلع شوید به وب سایت پیشگامان مراجعه کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا