سرور مجازی
رمز ارز

برت، میم‌کوینی با پتانسیل رشد انفجاری ۱۰۰ برابری در می ۲۰۲۴!

برت، میم‌کوینی با پتانسیل رشد انفجاری ۱۰۰ برابری در می ۲۰۲۴!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود روند نزولی کلی در بازار ارزهای دیجیتال، برخی از کارشناسان بر این باورند که هنوز فرصت‌های جذابی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد.

به گفته این کارشناسان، یکی از این ارزهای دیجیتال که پتانسیل رشد ۱۰۰ برابری دارد و خرید آن قبل از ماه می ۲۰۲۴ توصیه می‌شود، میم کوین برت (BRETT) است.

این ارز دیجیتال پیشرفت‌های تکنولوژیکی منحصربه‌فردی دارد و از حمایت قوی جامعه خود برخوردار است. برت یک میم کوین الهام‌گرفته از داستان مصور «باشگاه پسران» است و از زمان عرضه در بلاکچین بیس (BASE)، بین گیمرها محبوبیت پیدا کرده است.

Ramzarzخرید سریع BRETT!
با یک کلیک برت (BRETT) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید BRETT

هدف برت این است که از نظر محبوبیت، از میم کوین شناخته‌شده پپه (PEPE) پیشی بگیرد.

با وجود کاهش قابل توجه ۳۶ درصدی قیمت برت در یک ماه گذشته، این رمزارز از ابتدای سال ۶ درصد افزایش قیمت داشته است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت برت با افت روزانه بیش از ۱۵ درصدی، در محدوده ۰.۰۴ دلار قرار دارد.top-5-hottest-coins-to-buy-before-may-for-100x-potential

در این میان، گزارش‌ها حاکی از آنند که برخی از معامله‌گران در پی افزایش اخیر قیمت برت، سود چند میلیون دلاری کسب کرده‌اند.

بر اساس داده‌های پلتفرم Lookonchain، دو کیف پول با سرمایه‌گذاری اولیه تنها ۰.۰۳۴ اتریوم (معادل ۱۰۲ دلار)، سود ۸۹۰.۶ اتریومی، معادل ۳.۱۴ میلیون دلار کسب کرده‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

طبق گزارش‌ها، این کیف پول‌ها در مجموع ۱۷۲.۵۶ میلیون توکن برت خریداری کرده بودند و سپس، ۱۲۲.۷۴ میلیون برت را پس از افزایش باورنکردنی ۳۰،۸۳۰ برابری قیمت آن فروختند.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا