سرور مجازی
رمز ارز

شبکه شیباریوم شاهد انفجار فعالیت است! پس چرا قیمت شیبا اینو افت می‌کند؟

شبکه شیباریوم شاهد انفجار فعالیت است! پس چرا قیمت شیبا اینو افت می‌کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، شاهد افزایش قابل‌توجهی در یک معیار مهم بوده است. طبق گزارش‌ها، تعداد حساب‌های فعال در شبکه لایه ۲ شیباریوم (Shibarium) طی یک روز رشدی ۱۴۴ درصدی را تجربه کرده است.

داده‌های Shibariumscan نشان می‌دهند که تعداد حساب های فعال در شبکه لایه ۲ از ۱۲۹۰ در ۲۷ آوریل به ۳۸۳۹ در ۲۸ آوریل افزایش یافته است. همچنین، تعداد تراکنش‌های جدید در این شبکه نیز از ۴۹۹۷ در ۲۷ آوریل به ۱۲۱۹۱ در ۲۸ آوریل رسید.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، صرافی غیرمتمرکز (DEX) شیباسواپ (ShibaSwap) در حال گسترش فعالیت‌های خود به شبکه شیباریوم است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

انتظار می‌رود این حرکت به افزایش تعداد کاربران شیباسواپ و شیباریوم و در نتیجه، به تراکنش‌های بیشتر و همچنین، سوزاندن بیشتر توکن‌های SHIB منجر شود.

با وجود این پیشرفت‌های چشمگیر، قیمت شیبا اینو کاهش یافته است. دلیل اصلی این کاهش، همبستگی بالای قیمت شیبا با بیت کوین عنوان شده و هر دو ارز دیجیتال در روزهای اخیر افت قیمتی قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا با بیش از ۹ درصد کاهش در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۱۷۹ دلاری معامله می‌شود.

در این میان، کاهش تعداد تراکنش‌های بزرگ، دلیل دیگری برای افت قیمت شیبا اینو است.

داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهند که میزان فعالیت نهنگ‌های شیبا، ۴.۶۰ درصد کاهش داشته است. این موضوع می‌تواند ناشی از کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران بزرگ به بازار باشد.

از طرف دیگر، کاهش نرخ سوزاندن شیبا اینو نیز بر قیمت این توکن تاثیر گذاشته است. میزان توکن‌های سوزانده شده در یک هفته گذشته، ۷۶ درصد کاهش یافته است.

این رقم در ۲۴ ساعت گذشته حتی به ۷۹ درصد نیز رسیده است. سوزاندن توکن‌های شیبا، روشی برای کاهش عرضه آن و در نتیجه، عاملی برای افزایش قیمت است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا