سرور مجازی
رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی کراکن (Kraken) اخیرا کیف پول موبایلی خود را معرفی کرده و قصد دارد از طریق آن، مجموعه‌ای متنوع از کوین‌ها، توکن‌ها، ان‌اف‌تی‌ها و دارایی‌های دیفای را در شبکه‌های بلاکچینی مختلف، نظیر بیت کوین، اتریوم، پالیگان، دوج‌کوین، بیس، سولانا و آربیتروم، ارائه دهد.

علاوه بر این، کاربران از طریق این کیف پول همچنین می‌توانند به برنامه‌های غیرمتمرکز محبوب و پشتیبانی ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشند.

کراکن کد کیف پول خود را در پلتفرم گیت‌هاب (GitHub) منتشر کرده که نشان‌دهنده تعهد این شرکت به شفافیت است. علاوه بر این، کراکن یک برنامه «پاداش در ازای اشکال» هم ‌ایجاد کرده و به توسعه‌دهندگان در ازای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها پاداش می‌دهد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

از نظر حریم خصوصی، کیف پول کراکن با به حداقل رساندن فرایند جمع‌آوری اطلاعات مشتریان، حفاظت از داده‌ها را در اولویت قرار می‌دهد. این کیف پول، جزییات ورود به سیستم، آدرس‌های ایمیل یا داده‌های شناسایی هویت (KYC) را ذخیره نمی‌کند و آدرس‌های IP کاربر را پنهان می‌نماید.

کراکن در ماه‌های اخیر روی گسترش مجموعه محصولات خود کار کرده است. این شرکت در ۲۰ مارس، کراکن کاستدی (Kraken Custody) را که یک پلتفرم نگهداری دارایی برای مشتیان سازمانی است، راه‌اندازی کرد.

در ماه نوامبر نیز گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه کراکن در حال مذاکره با چندین تیم جهت توسعه بلاکچین لایه ۲ خود است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

حتما بخوانید :

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا