سرور مجازی
رمز ارز

تقابل خرس‌ها و گاوهای چین‌لینک؛ روند قیمت LINK صعودی خواهد شد یا نزولی؟

تقابل خرس‌ها و گاوهای چین‌لینک؛ روند قیمت LINK صعودی خواهد شد یا نزولی؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت چین لینک (LINK) در حال حاضر در یک الگوی مثلث متقارن در حال تثبیت است. در یک ماه گذشته، این ارز دیجیتال در یک محدوده در نوسان بوده و نشانه‌ واضحی از برتری خریداران یا فروشندگان دیده نمی‌شود.

با توجه به ثبات نسبی بیت‌کوین در حدود ۶۰ هزار دلار، به نظر می‌رسد بازار آلت‌کوین‌ها نیز در وضعیت خنثی قرار گرفته است. در نتیجه، احتمالا قیمت چین لینک در طول هفته‌ جاری تحت تأثیر نوسانات ملایمی قرار خواهد گرفت.chainlink-price-analysis-will-link-recovery-16-by-may-end

چشم‌انداز کوتاه‌مدت برای چین لینک با توجه به مقاومت خط روند نزولی، کاهشی به نظر می‌رسد. طی دو ماه گذشته، قیمت چین لینک افت قابل‌توجهی را تجربه کرده و از ۲۲.۸ دلار به ۱۱.۷۸ دلار رسیده است (کاهش ۴۸.۵ درصدی). با وجود این، بازار شروع به نشان دادن نشانه‌هایی از ثبات کرده است.

کاهش فشار فروش و شکل‌گیری یک خط روند جدید که از کف‌های بالاتر تشکیل شده، حاکی از مراحل اولیه‌ یک تغییر احتمالی در بازار است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در این میان، علی مارتینز، تحلیلگر شناخته‌شده نیز با استفاده از اندیکاتور تی‌دی سکوئنشال (TD Sequential)، سیگنال خرید امیدوارکننده‌ای را برای چین لینک در نمودار هفتگی آن شناسایی کرده است. این اندیکاتور نشان‌دهنده‌ روند صعودی احتمالی برای چین لینک در یک تا چهار هفته‌ آینده است.chainlink-price-analysis-will-link-recovery-16-by-may-end

برای اینکه خریداران دوباره بر بازار چین لینک تسلط پیدا کنند، عبور از خط مقاومت بالایی ضروری است. شکستن این مقاومت می‌تواند مسیر را برای دستیابی به اهداف قیمتی ۱۸.۶ دلار و ۲۰.۷ دلار هموار سازد.

از طرفی، فشرده شدن‌ اندیکاتور باند بولینگر (BB)، نوسانات شدید برای قیمت این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد. بهبود اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) از منطقه‌ اشباع فروش نیز، حاکی از افزایش خرید توسط خریداران در سطوح قیمتی پایین‌تر است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا