سرور مجازی
zoomit

طرح شماتیک نسل دهم آیپد طراحی جدید ماژول دوربین پشتی و شاسی تخت آن را نشان می‌دهد

امروز طرح‌های شماتیک جدیدی از نسل دهم آیپد اپل منتشر شده است که ظاهر جدید دوربین پشتی آن را نشان می‌دهند. شاید مدل پایه‌ی آیپد، زیباترین نسخه‌ی این سری از محصولات اپل نباشد؛ اما با‌‌توجه‌‌به قیمت ۳۲۹ دلاری آن، ازجمله تبلت‌های پرفروش‌ این شرکت محسوب می‌شود.

رندرهای جدید منتشر‌شده از نسل بعدی آیپد سطح پایه‌ی اپل نشان می‌دهد شکل کلی این محصول همچنان بدون تغییر باقی خواهد ماند. این رندرها حاکی از آن است نسل دهم آیپد از حاشیه‌های زیاد و دکمه‌ی هوم یکپارچه‌شده با حسگر تاچ آی‌دی بهره خواهد برد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد لبه‌های این محصول کمی صاف‌تر از مدل ۲۰۲۱ آن خواهد بود.

رندر آیپد ۱۰٫۲ اینچی ۲۰۲۲

به‌نوشته‌ی 9to5mac، دوربین پشتی نسل بعدی آیپد رده‌پایین اپل احتمالاً از طراحی جدیدی استفاده خواهد کرد که شبیه جایگاه دوربین آیفون‌های چندسال‌پیش خواهد بود که از دوربین دوگانه بهره می‌بردند. با‌‌‌توجه‌‌‌به بزرگ‌ترشدن ماژول دوربین پشتی این تبلت، به‌نظر می‌رسد اپل حسگر دوربین آن ارتقا داده است.

ماژول دوربین پشتی نسل بعدی آیپد ۱۰٫۲ اینچی، دو حفره خواهد داشت که یکی از آن‌ها برای دوربین و دیگری احتمالاً جایگاه فلش LED خواهد بود. البته حفره‌ی دوم به‌قدری کوچک است که فقط می‌تواند مربوط به میکروفون باشد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • گزارش مالی اپل: افت درآمد مک، عملکرد پرقدرت آیفون و رکوردشکنی تعداد کاربران مهاجر از اندروید به iOS
  • آپید پرو احتمالاً نخستین محصول اپل با Face ID زیر نمایشگر خواهد بود

با‌‌‌‌توجه‌‌به رندرهای جدید نسل دهم آیپد، ابعاد کلی آن ۲۴۸ در ۱۷۹ در ۶٫۹۸ میلی‌متر خواهد بود. این در حالی است که ابعاد مدل ۲۰۲۱ این تبلت ۲۵۰ در ۱۷۴ در ۷٫۵ میلی‌متر است که نشان می‌دهد نسل جدید تبلت مقرون‌به‌صرفه‌ی اپل نازک‌تر از مدل قبلی خواهد بود؛ البته این اندازه‌گیری شامل بیرون‌زدگی دوربین پشتی نمی‌شود. نکته‌ی دیگر درباره‌ی رندرهای آیپد ۱۰، حذف درگاه USB C است؛ درحالی‌که شایعات اخیر از اضافه‌شدن این ویژگی به مدل بعدی آیپد ارزان‌قیمت اپل خبر می‌دهند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا