سرور مجازی
رمز ارز

لیست محبوب‌ترین آلت کوین‌ها در سال ۲۰۲۳ بر اساس جستجو در گوگل!

لیست محبوب‌ترین آلت کوین‌ها در سال ۲۰۲۳ بر اساس جستجو در گوگل!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داشتن یک جامعه قوی و علاقه پایدار از سوی کاربران، مسلماً یکی از مهم‌ترین امتیازها برای پروژه‌های رمزارزی است. در همین راستا، شرکت Marketplace Fairness در جدیدترین گزارش خود، به معرفی محبوب‌ترین آلت کوین‌ها در سال جاری بر اساس جستجوهای گوگل، ‌پرداخته است.
بر اساس نتایج این بررسی، اتریوم با ۳،۲۶۰،۰۰۰ جستجوی ماهانه در صدر جدول قرار دارد. اتریوم در دهه گذشته، بعد از بیت کوین، بیشترین ارزش بازار را داشته و با موفقیت توانسته جایگاه خود را به عنوان برترین آلت کوین بازار تثبیت کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با این حال، نتایج تحقیقات Marketplace Fairness نشان می‌دهد که رتبه‌بندی بر اساس ارزش بازار، لزوما نشان‌دهنده محبوبیت یک دارایی نیست. به عنوان مثال، ریپل (XRP) با ۱،۷۲۵۰،۰۰۰ جستجوی ماهانه، به عنوان سومین آلت کوین محبوب رتبه‌بندی شده است. این در حالی است که ریپل در لیست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار، در جایگاه پنجم قرار دارد.

لیست محبوب‌ترین آلت کوین‌ها در سال ۲۰۲۳ بر اساس جستجو در گوگل!

نکته جالب توجه در این گزارش، جایگاه دو میم کوین برتر بازار، یعنی دوج کوین و شیبا اینو در این لیست است که به ترتیب، رتبه‌های دوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند و به این ترتیب، از دیگر رمزارزهای بزرگ بازار، یعنی کاردانو و سولانا پیشی گرفته‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا