سرور مجازی
فضای مجازی

اجاره بیلبورد تبلیغاتی برای اعلام دریافت مدرک دکترای روانشناسی!

هیچ چیز در این دنیا به اندازه عشق و محبت مادر نیست. هنگامی که بچه‌ها موفقیتی را در زندگی به دست می‌آورند شاید بیشتر از همه افراد خانواده این مادر است که خوشحال می‌شود. مادران موفقیت و سربلندی فرزندان خود را به شیوه‌های مختلف بروز می‌دهند. به تازگی اقدام یک مادر اهل نیوجرسی آمریکا که برای اعلام دریافت مدرک دکترای دخترش یک بیلبورد اجاره کرده خبرساز شده است.

“کِندرا بوزبی ” که از این اتفاق بسیار خوشحال بود تصمیم گرفت تا آن را به اطلاع همه شهروندان برساند؛ بنابراین یک بیلبورد کرایه کرد و خبر دریافت مدرک دکترای دخترش از دانشگاه را روی آن درج کرد. شهروندانی که از بزرگراه ۱۳۰ در جنوب فرودگاه نزدیک کامدن عبور می‌کنند می‌توانند بیلبورد تبلیغاتی دکتر کریستین اس. اسمالز و دستاورد او را مشاهده کنند.


بیشتر بخوانید

  • سیل، اعضای یک خانواده را در زیرزمین غرق کرد

این مادر مسرور به ۶ABC گفت که برای اجاره این بیلبورد مبلغ ۱۲۵۰ دلار پرداخت کرده با این حال او مدعی شد که ارزش آن را داشته است. بوزبی با انتشار عکسی از دختر خود بر روی این بیلبورد تبلیغاتی در فیسبوک خود نوشت: «تو باید ستاره درخشان من باشی. قرار بود هر جا که باشی بدرخشی. من مفتخرترین مادر هستم. دوستت دارم دکتر کریستین اس. اسمالز.»

بیلبورد تبلیغاتی

این پست بوزبی در فیسبوک صد‌ها لایک و کامنت دریافت کرد و بسیاری از کاربران موفقیت دخترش را به او تبریک گفتند.

بر اساس گزارش ۶ABC، کریستین در تاریخ ۲۹ ژوئیه دکترای روانشناسی خود را از کالج پزشکی استئوپاتیک فیلادلفیا دریافت کرد.

مدرک دکترا

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا