سرور مجازی
فضای مجازی

هجوم ۵۰ نفره نوجوانان برای غارت رستوران + فیلم

یک شعبه از رستوران مک دونالد مورد هجوم و سرقت باندی متشکل از ۵۰ نوجوان قرار گرفت. بنا به تایید پلیس انگلیس این اتفاق در ساعت ۹ یکشنبه شب ۲۱ آگوست و در مرکز شهر ناتینگهام رخ داد. بنا به اعلان پلیس انگلیس این نوجوانان وارد رستورانی در خیابان کلامبر شدند و نوشیدنی‌ها و غذا‌های موجود در رستوران را غارت کردند. پلیس همچنین گفت که هفت نفر از این نوجوانان به پشت پیشخوان رستوران پریده و با ورود به آشپزخانه غذا‌هایی را که در حال آماده شدن برای مشتریان بود سرقت کردند.

بنا به گزارش ناتینگهام شر لایو مقادیر زیادی نوشیدنی از این رستوران غارت شد. ماموران پلیس گفتند که تعدادی از این گروه پنجاه نفره، آنچه را که در این رستوران در حال وقوع بود فیلمبرداری کردند. گفته می‌شود حدود ۲۰ نفر از این نوجوانان در داخل رستوران مانده و اقدام به تهدید و ارعاب کارکنان آن کردند.


بیشتر بخوانید

  • هجوم مردم برای غارت فروشگاه مواد غذایی + فیلم

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی از جمله تیک تاک منتشر شده است این نوجوانان را در حال داخل رستوران و سرگرم غارت غذا و نوشیدنی‌های آن نشان می‌دهد. در این ویدئو این نوجوانان حین سرقت از رستوران جیغ و فریاد کشیده و صدایی شبیه به صدای سگ از خود درمی آورند.

یک سخنگوی پلیس ناتینگهام شر این حادثه را “غیرقابل قبول” خواند. او گفت: «ما با این حادثه به طور جدی برخورد خواهیم کرد. این سرقت، یک “سرقت تجاری” محسوب می‌شود، چون این باند با زور و ارعاب پشت میز یک مرکز تجارت رفته و غذا و نوشیدنی‌های آن را غارت کرده اند.»

ماموران پلیس می‌گویند گروه مشابه‌ای در حوالی ساعت ۱۰ شب در مقابل شعبه دیگری از مک دونالد در خیابان میلتون حضور داشتند، اما اتفاق خاصی در آنجا رخ نداد. این گروه متشکل از ۱۴ تا ۱۶ نوجوان بودند که لباس های ورزشی بر تن داشتند.

پلیس در هر دو محل حضور یافت، اما پیش از رسیدن پلیس، این نوجواان از محل متواری شدند. پلیس با بیان اینکه هنوز هیچ فردی در این باره دستگیر نشده است از تحقیقات و بررسی‌های دوربین‌های مدار بسته رستوران برای شناسایی عاملان این حادثه خبر داده است.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا