سرور مجازی
اقتصادی

 کدام خودرو ۸۰ میلیون گران شد؟

 کدام خودرو ۸۰ میلیون گران شد؟

قیمت خودرو امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۲ روند آرامی را نسبت به دو روز گذشته دارد. در بازار خودروهای داخلی میزان تغییرات، چشم‌گیر نبوده اما در بازار خودروهای مونتاژی، در موارد معدود تغییرات نسبتاً زیاد به چشم می‌خورد.

در روز گذشته نوسانات نرخ دلار کم‌تر از روزهای گذشته شد و می‌توان گفت که هیجان بازار تا حد بسیاری کاهش یافت.بنابراین احتمالاً در روزهای آینده، بازارهای داخلی شاهد رکود دوباره باشند. البته ثبات نرخ دلار، منوط به تأمین گسترده تقاضای بازار ارز توسط دولت بوده و هم‌چنان، رفتارهای هیجانی در بازار به چشم می‌خورد.

باتوجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت یکسانی را تجربه نمی‌کند.
قیمت خودروهای داخلی از ثبات نسبی برخوردار است.

کوییک دنده‌ای S که هاچ‌بک اقتصادی سایپا به شمار می‌رود، که در روزهای گذشته حدود ۱۰ میلیون تومان گران‌تر شده بود، امروز افت یک میلیونی را تجربه کرد و روی قیمت ۳۵۱ میلیون تومان ثابت شد.
شاهین G خودروی نه‌چندان ارزان این شرکت که روز گذشته ۱۴ میلیون تومان بالا رفت و از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی بود؛ از ابتدای امروز ۴ میلیون تومان افت قیمت داشته و به نرخ ۵۹۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

رانا پلاس دنده‌ای یکی از رکوردداران افت قیمت در بازار داخلی‌های امروز است. این سدان ایران خودرو نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به نرخ ۵۰۳ میلیون تومان رسیده است.

 کدام خودرو ۸۰ میلیون گران شد؟

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ یکی از معدود خودروهای داخلی بازار بوده که افزایش قیمت جزئی نسبت به روز گذشته دارد. این سدان داخلی سه میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با قیمت ۷۴۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.قیمت خودروهای مونتاژی، برخلاف داخلی‌های بازار و در موارد معدود، افزایش قیمت چشم‌گیری را تجربه می‌کند.

جک S۵ نیوفیس یکی از کراس‌اوورهای نسبتاً قدیمی اما محبوب کرمان موتور بوده که ۱۵ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما S۵ دنده‌اتوماتیک از کراس‌اوورهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته حدود ۲۰ میلیون تومان افزایش داشته و به نرخ یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان رسیده است.

بازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین و دنا

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی گروه بهمن بوده که رکورددار افزایش قیمت در بازار مونتاژی است، ۸۰ میلیون تومان گران‌تر شده و با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. به این ترتیب این خودرو طی دو روز گذشته، ۱۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت دارد!

 کدام خودرو ۸۰ میلیون گران شد؟

فونیکس تیگو ۷ پرو کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودرو بوده که افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی داشته و به قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

همان‌طور که روز گذشته نیز پیش‌بینی شد، قیمت خودرو در روز جاری نسبت به دو روز گذشته، آرام گرفته و نوسانات زیادی ندارد. احتمالاً نوسانات هیجانی در بازار ارز نیز از روزهای آینده کمتر شود و به این ترتیب، بازار خودرو نیز همانند سایر بازارهای موازی، وارد رکود جدیدی شود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۳۳۲۲۰

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا