سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

اپل از رنگ‌های جدید «هوم پاد مینی» رونمایی کرد

اپل در مراسم «Unleashed» از رنگ‌های جدید «هوم پاد مینی» که شامل نسخه‌های زرد، آبی و نارنجی این محصول می‌شود رونمایی کرد. قیمت آن‌ها ۹۹ دلار اعلام شده و از ماه آینده در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

هوم پاد مینی در ابتدا فقط در رنگ‌های سیاه و سفید به بازار عرضه شده بود اما اپل اکنون تعداد رنگ‌های این محصول را افزایش داده تا گزینه‌های متنوع‌تری در دسترس مشتریان قرار داشته باشد. همچنین کوپرتینویی‌ها این رنگ‌ها را به تمام قسمت‌های هوم پاد مینی اضافه کرده است که با این وجود اکنون دکمه‌های این دستگاه کمی برجسته‌تر از قبل شده است.

البته به جز رنگ‌های جدید، اپل از ویژگی جدید برای محصول خود صحبت نکرد. بنابراین، ترکیب‌های رنگی جدید این محصول را همچنان می‌توان با دستیار صوتی اپل یعنی سیری هماهنگ کرد و کیفیت صدای آن نیز مانند نسخه‌های اولیه است.

با وجود پشتیبانی از سیری، می‌توان از هوم پاد مینی برای انجام هر نوع درخواستی مانند تنظیم یادآوری جدید، کنترل دستگاه‌های هوشمند و پخش موسیقی استفاده کرد.

با توجه به این نکته، می‌توان هوم پاد مینی را به نحوی تنظیم کرد که در یک اتاق به صورت یک سیستم استریو با یکدیگر کار کنند. همچنین با استفاده از گوشی‌های آیفون می‌توانید موسیقی در حال پخش خود را به روی اسپیکرهای هوشمند اپل منتقل کنید.

اپل همچنین در زمینه موسیقی از اشتراک جدیدی برای اپل موزیک رونمایی کرد که تنها از طریق کنترل صوتی (دستیار هوشمند سیری) برای پخش موسیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در حال بروزرسانی…

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا