سرور مجازی
zoomit

مدیر مستعفی توییتر به این شبکه اجتماعی برگشت و یک هفته بعد توسط ایلان ماسک اخراج شد

به‌نظر می‌رسد رابین ویلر، رئیس واحد فروش تبلیغات در توییتر، بار دیگر این شرکت را ترک کرده است. گزارش‌های ضدونقیض می‌گویند ایلان ماسک یک هفته پیش شخصا ویلر را متقاعد کرده بود که استعفا ندهد. اکنون منابع آگاه می‌گویند رابین ویلر از توییتر اخراج شده است. فعلاً دلیل اخراج او مشخص نیست.

رابین ویلر در توییتر نوشت: «خطاب به تیم و مشتریانم… شما همیشه اولین و تنها اولویت من بودید.» او در انتهای توییت خود از ایموجیِ سلام نظامی استفاده کرده؛ این ایموجی در روزها و هفته‌های اخیر به نمادی برای خروج از توییتر تبدیل شده است.

توییتر پس از تعدیل نیروی گسترده، موقتا تیم روابط عمومی ندارد و به درخواست رسانه‌ها برای شفاف‌سازی درباره‌ی گزارش‌های مختلف پاسخ نمی‌دهد. رابین ویلر حاضر نشده است با خبرگزاری ورج درباره‌ی اتفاقاتی که بین او و توییتر رخ داده مصاحبه کند.

این جدیدترین حاشیه برای یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است. از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، هزاران نفر از کارکنان این شبکه‌ی اجتماعی اخراج شده‌اند یا استعفا داده‌اند. توییتر در دوران رهبری ماسک سرویس اشتراکی Twitter Blue را نیز بازطراحی کرد تا تمامی کاربران به تیک آبی دسترسی داشته باشند.

مقاله‌های مرتبط:

  • کارمند توییتر از ایلان ماسک انتقاد کرد و پنج ساعت بعد اخراج شد
  • ایلان ماسک می‌گوید ورشکستگی توییتر «دور از ذهن نیست»

تحولات توییتر به مذاق شرکت‌های تبلیغاتی خوش نیامده است. سه مورد از بزرگ‌ترین شرکت‌های تبلیغاتی دنیا به مشتریان خود هشدار داده‌اند که هیچ پویش تبلیغاتی جدیدی در توییتر راه‌اندازی نکنند. برخی از شرکت‌های سرشناس مثل جنرال موتورز نیز به‌طور موقت انتشار محتوای تبلیغاتی را در توییتر متوقف کرده‌اند.

درحالی‌که به دلیل استعفای صدها نفر از کارمندان توییتر هشتگ RIPTwitter# ترند شده، ایلان ماسک در توییتی گفته که مطمئن است بهترین‌ها در این شبکه‌ی اجتماعی باقی می‌مانند. ماسک از امروز بازگردانی شماری از حساب‌های بن‌شده را شروع کرده و احتمال دارد به‌زودی حساب کاربری رئیس‌جمهور سابق آمریکا را نیز به توییتر برگرداند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا