سرور مجازی
zoomit

عکس‌های جدید Moto E32 جزئیات طراحی آن را نشان می‌دهد

چند سالی است که دیگر گوشی‌های موفقی از موتورولا مشاهده نمی‌کنیم و به دلیل وجود بازیگران موفق‌تری چون سامسونگ و شیائومی، خبرهای مربوط به این شرکت قدیمی دنیای موبایل به حاشیه رانده می‌شود. اما همان‌طور که احتمالاً می‌دانید موتورولا طی یکی دو سال گذشته مشغول توسعه گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده متعددی بوده و حتی در کشورمان نیز جایگاه خوبی را در این دسته‌بندی‌ها کسب کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • رندرهای فاش‌شده Moto E32 مشخصات این گوشی مقرون‌به‌صرفه را نشان می‌دهند

به‌تازگی عکس‌هایی از گوشی اقتصادی بعدی موتورولا با نام Moto E32 منتشر شده است که جزئیات طراحی آن را در زوایای مختلف نشان می‌دهد. البته اولین باری نیست که طراحی دستگاه به همراه مشخصات سخت‌افزاری آن منتشر می‌شود؛ اما با انتشار عکس‌های جدید می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به جزئیات طراحی آن داشته باشیم.

بنابر گزارش‌های منتشرشده توسط Nils Ahrensmeier، گوشی هوشمند Moto E32 به تراشه UniSOC T606 به همراه رم ۴ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی مجهز خواهد شد. اگر حافظه ۶۴ گیگابایتی برایتان کافی نیست (که حتماً همین‌طور است)، موتورولا برای گوشی اقتصادی خود شیار کارت حافظه microSD نیز درنظر گرفته است که به واسطه آن می‌توان حافظه ذخیره‌سازی را تا ۱ ترابایت افزایش داد. در حال حاضر خبری از مدل ۱۲۸ گیگابایت نیست.

مقاله‌ی مرتبط:

  • موتورولا Edge 30، باریک‌ترین گوشی هوشمند 5G جهان، در سکوت معرفی شد
  • موتورولا Moto G Stylus 5G 2022 و Moto G 5G 2022 را رونمایی کرد

موتورولا برای نمایشگر دستگاه از یک پنل ۶٫۵ اینچی LCD با دقت +HD‌ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز استفاده کرده است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، قسمت پشتی دستگاه سه دوربین شامل یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی قرار دارد که درحال‌حاضر نوع لنز‌های دو دوربین دیگر مشخص نیست. موتورولا برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

وظیفه تأمین انرژی Moto E32 به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی سپرده خواهد شد که سرعت شارژ آن به ۱۸ وات می‌رسد. موتورولا تمامی موارد گفته‌شده را در یک مجموعه ۸٫۴۹ × ۷۴٫۹ × ۱۶۳٫۹۵ میلی‌متری با وزن ۱۸۴ گرم قرار داده است.

درحال‌حاضر زمان معرفی Moto E32 موتورولا مشخص نیست و اطلاعاتی درباره قیمت آن فاش نشده است. پرواضح است که با دستگاهی اقتصادی رو‌به‌رو هستیم و از این روز نمی‌توانیم انتظار برچسب قیمتی بالایی را داشته باشیم.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا