سرور مجازی
اقتصادی

پیش‌بینی بازارهای دلار، طلا و سکه/ نگاهی به بازارهای مالی ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش دیتاسنتر من، امروز دلار صرافی ملی با اندکی افزایش در آستانه کانال جدید قرار گرفت. در بازار طلا و سکه نیز افزایش قیمت وجود داشت. از آنسو در بازار سرمایه شاخص بورس صعودی بود.

پیش‌بینی بیت‌کوین

خبر خوب اینکه بیت‌کوین در مجموع دیروز و امروز بیش از ۸ درصد رشد کرد اما خبر بد این است که احتمال می‌رود این رشد یک تله باشد. این اتفاق در بیت‌کوین طبیعی است. بازار قبل از ریزش با یک رشد همه را سورپرایز می‌کند.

یک تحلیلگر به نام کاپو که چند روز قبل پیش‌بینی کرد بیت‌کوین به زودی ریزش می‌کند بعد از شروع رشد به همه تحلیلگران هشدار داد که این رشد یک تله است. او یک مثال از SPX و قیمت بیت‌کوین زد و گفت با توجه به شرایط بازار به نظرم هنوز یک ریزش بدهکاریم.

«من هنوز هم به ریزش معتقدم. هنوز هم می‌گویم ریزش ۴۰ تا ۶۰ درصدی آلت‌کوین‌ها و ۲۵ تا ۳۰ درصدی بیت‌کوین اتفاق می‌افتد. من روی قیمت ۱۰ هزار دلار این رمزارز را خریدم و روی قیمت ۴۱ هزار دلار فروختم. حالا فقط استیبل‌کوین دارم و منتظرم که به بازار ورود کنم.»

پیش‌بینی قیمت طلا

عبدالله مشکانی، دیگر کارشناس بازارهای مالی نیز توضیح داد: نرخ سکه وطلا باتوجه به ثبات نسبی در انس جهانی وابسته به قیمت دلار در کشور است. نرخ واقعی دلار درحال حاضر از میزان فعلی بیشتر است، ولی جامعه کشش آن را ندارد.

او گفت: درصورت افزایش احتمالی قیمت دلار نرخ طلا و سکه نیز افزایش پیدا می‌کند.

پیش‌بینی قیمت دلار

جواد فلاحیان، کارشناس بازارهای مالی درگفتگو با دیتاسنتر من بیان کرد: نرخ یک میلیون و ۴۰۰ هزار توان برای طلا و ۱۵ میلیون تومان برای سکه نرخ‌هایی روانی برای بازار محسوب می‌شوند.

او ادامه داد: احتمالا تحرکات و نوساناتی در بازار این دو فلز وجود خواهد داشت. ولی ممکن است این مرزها را نشکنند چون به دو عامل بستگی دارد یکی بحث انس جهانی و دیگری نرخ دلار.

فلاحیان بیان کرد: به‎‌نظر می‌رسد دلار در نرخ فعلی تثبیت شده است. قیمت جهانی نیز فعلا باتوجه به رشدی که در ماه‌های گذشته داشته درحال حاضر در قیمت ۱۸۵۰ دلار نوسان است.

آخرین اخبار از تحولات بازارها را در صفحه گزارش بازارهای دیتاسنتر من بخوانید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا