سرور مجازی
اقتصادی

قیمت روبل، امروز شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱/ آمریکا حاضر به کاهش تحریم روسیه نشد

به گزارش دیتاسنتر من، بر اساس اعلام شبکه اطلاع‌رسانی ارز، طلا و سکه، قیمت روبل امروز شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ نوساناتی دارد. نرخ روبل در لحظه تنظیم این خبر ۴۶۰ تومان است. بیشترین قیمت روز هم ۴۶۱ و پایین‌ترین قیمت آن ۴۵۴ تومان بوده است.

همچنین متوسط قیمت ارز ملی روسیه در سایت کانون صرافان ایران، ۳۸۰ تومان اعلام شده است. بانک مرکزی قیمت روبل را کاهشی و ۶۲۸ تومان اعلام کرده.

آمریکا حاضر به کاهش تحریم روسیه نشد

ایالات متحده آمریکا پیشنهاد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای تسهیل صادرات غلات و کودهای کشاورزی را به شرط لغو تحریم‌های غرب علیه کشورش رد کرد.

به نقل از مهر، ایالات متحده آمریکا پیشنهاد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای تسهیل صادرات غلات و کودهای کشاورزی را به شرط لغو تحریم‌های غرب علیه کشورش رد کرد.

واشنگتن، کرملین را به ممانعت از حمل و نقل و ایجاد نگرانی از کمبود جهانی مواد غذایی متهم کرده است.

پوتین در تماسی با نخست وزیر ایتالیا، ماریو دراگی، تأیید کرده بود که عرضه جهانی غذا تحت تأثیر تحریم‌های اعمال شده توسط ایالات متحده و متحدانش علیه مسکو قرار گرفته است.
هدف از این تماس، ترغیب روسیه به تسهیل صادرات از طریق بنادر اوکراین بود.

روز چهارشنبه، وزارت دفاع روسیه از افتتاح روزانه دو مسیر دریایی بشردوستانه در دریاهای سیاه و آزوف خبر داد.

روسیه روز پنجشنبه با تجدید موضع خود در قبال اتهامات غرب مبنی بر توقف صادرات غلات از بنادر اوکراین، کشورهای اروپایی و آمریکا را به دلیل هزاران تحریم اعمال شده علیه این کشور مسبب این مشکل دانست.

دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در کنفرانسی تلفنی با خبرنگاران گفت: «ما این اتهامات را قاطعانه نمی‌پذیریم، برعکس، کشورهای غربی را مسئول اتخاذ اقداماتی می‌دانیم که منجر به این امر شده است.»

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا