سرور مجازی
رمز ارز

میم‌کوین‌ها هم از ریزش بازار کریپتو در امان نماندند! وضعیت برترین‌ها چگونه است؟

میم‌کوین‌ها هم از ریزش بازار کریپتو در امان نماندند! وضعیت برترین‌ها چگونه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال طی دو روز گذشته شاهد ریزش قابل‌توجهی بوده است. در این بین، ارزش بازار میم کوین‌ها هم روز گذشته ۱۸ درصد سقوط کرده است.

این کاهش شدید ناشی از احتیاط سرمایه‌گذاران به دلیل عوامل کلان اقتصادی است. همچنین، لیکویید شدن‌های گسترده در بازارهای ارز دیجیتال نیز موجب خروج سرمایه شده و روند نزولی قیمت‌ها را به همراه داشته است.

علاوه بر عوامل اقتصادی، تنش‌های ژئوپلیتیکی بین ایران و اسرائیل و نزدیک شدن به ضرب الاجل مالیاتی آمریکا هم باعث خروج سرمایه‌گذاران از بازار دارایی‌های پرخطر شده است. این عوامل در کنار نوسانات کلی بازار، به ریزش شدید قیمت میم کوین‌ها دامن زده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

دوج کوین (DOGE) رهبر میم کوین‌ها، شیبا اینو (SHIB)، پپه (PEPE) و داگ ویف هت (WIF) به عنوان مهم‌ترین میم کوین‌های بازار، در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات زیادی داشتند و به ترتیب شاهد ۷.۹۳، ۷.۴۲، ۶.۸۹ و ۲.۴۳ درصد کاهش قیمت را تجربه کردند.

در حالی بیشتر سودهای گذشته در پی این روند نزولی از بین رفت، برخی از کاربران همچنان امیدوارند که هاوینگ آتی بیت کوین بتواند روند بازار را معکوس کند.

با این حال، به نظر می‌رسد که عوامل خارجی در حال حاضر تاثیر بیشتری بر بازار دارند و سرمایه‌گذاران باید با در نظر گرفتن شرایط کلان اقتصادی و سایر عوامل خارجی، احتیاط لازم را در تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری خود لحاظ کنند.

با وجود روند نزولی کلی، برخی از میم کوین‌ها روز گذشته با افزایش قیمت همراه بوده‌اند. برای مثال، Catino، FLIES و Lets Go Brandon به ترتیب با رشد روزانه ۱۱۶، ۶۱ و ۴۸ درصد، در مقابل روند کلی بازار قد علم کردند. این افزایش نشان‌دهنده جریان ضعیفی از ورود سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا