سرور مجازی
اقتصادی

درآمد یک شرکت بورسی رشد ۲۲۵ درصدی داشت

به گزارش دیتاسنتر من، طبق اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال چهار شرکت بورسی گزارش فعالیت ماهانه خود را به‌روز کردند. کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید منتشر کردند؟

ساوه

سیمان ساوه ب نماد ساوه صورت مالی منتهی به پایان اردیبهشت خود را در سایت کدال منتشر کرد. بر هیمین اساس درآمد شرکت با افزایش ۲۵ درصدی به ۱۰۷ میلیارد تومان رسیده اما در مقایسه با پارسال افت ۱۷ درصدی داشته است.

سیمان ساوه در دوره ۲ ماهه به مجموع درآمد ۱۹۳٫۲ میلیارد تومانی رسیده که ۲ درصد بالاتر از دوره مشابه پارسال است.

فلوله

شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران با نماد فلوله  در اردیبهشت درآمد ۸۴٫۳ میلیارد تومانی را ثبت کرد. این درآمد در مقایسه مدت مشابه سال قبل رشد ۲۲۵ درصدی داشته است.

جمع درآمدهای دو ماه اخیر این شرکت با افزایش ۲۱۴ درصدی به مدت مشابه سال قبل به ۱۱۹ میلیارد تومان رسید.

سدور

سیمان دورود با نماد سدور صورت مالی یک ماهه منتهی به پایان اردبیهشت ماه خود را در سایت کدال ثبت کرد. درآمد این شرکت به ۴۲ میلیارد تومان رسید و افزایش ۵۲ درصدی را نسبت به ماه گذشته داشت و افزایش ۱۵ درصدی را نسبت به سال گذاشته را تجربه کرد.

مجموع درآمد دوماهه اول سال سیمان دورود به ۷۱٫۱ میلیارد تومان رسید که ۲۶ درصد بیشتر از دوره مشابه سال گذشته است.

شرکت از ابتدای سال مالی تا کنون ۵۷٫۵ میلیارد تومان فروش داخلی داشته، در حالی که در مدت مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۳۲٫۲ میلیارد تومان بوده که ۷۸٫۶۴ درصد افزایش یافته است.

پتایر

تولیدی ایران تایر با نماد پتایر در اردیبهشت فروش ۱۲۸٫۹ میلیارد تومانی را ثبت کرد. درآمد شرکت در این ماه افزایش چهار درصدی نسبت به فروردین و نسبت به اردیبهشت پارسال داشته است.

مجموع درآمد دوماهه به ۲۳۶٫۳ میلیارد تومان رسید که نسبت به پارسال رشد ۷ درصدی داشته است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا