سرور مجازی
رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال دودو (DODO) از راه‌اندازی شبکه آزمایشی عمومی دودو‌چین (DODOchain)، یک بلاکچین لایه ۳ که توسط شبکه‌های آربیتروم اوربیت (Arbitrum Orbit)، ایگن‌لیر (EigenLayer) و آلت‌لیر (AltLayer) پشتیبانی می‌شود، خبر داده است. دودو‌چین به عنوان یک راه‌حل پیشگامانه، شبکه‌های لایه ۲ بیت کوین و اتریوم را با استفاده از پل به یکدیگر متصل کرده و نقدینگی را از بلاکچین‌های مختلف در یک پلتفرم واحد تجمیع می‌کند.
دودو از زمان آغاز به کار خود در آگوست ۲۰۲۰، در حوزه کریپتو پیشگام بوده است. تیم این توکن، در ادامه الگوریتم منحصربه‌فرد بازارساز فعال (PMM) خود را معرفی کرد که به طور قابل‌توجهی کارایی سرمایه را افزایش داد. با انتشار نسخه دوم دودو (DODO V۲) در فوریه ۲۰۲۱، این پلتفرم خدمات خود را برای پاسخگویی به طیف گسترده‌تری از دارایی‌ها و گروه‌های کاربری گسترش داد. در حال حاضر، دودو با بیش از ۱۴۱ میلیارد دلار حجم معاملات، بیش از ۲۴ میلیون تراکنش و پایگاه کاربری متشکل از بیش از ۳.۳۱ میلیون نفر، بر بستر شبکه اصلی ۱۴ بلاکچین فعالیت می‌کند.

تیم دودو نقدینگی پراکنده، هزینه‌های بالای عملیات‌های بین ‌بلاکچینی، خطرات امنیتی پل‌های میان‌ بلاکچینی و پیچیدگی تعامل با چندین بلاکچین را به عنوان چالش‌های مهم پیش روی راه‌حل‌های لایه ۲ شناسایی کرده و دودوچین را به عنوان راه‌حلی انقلابی برای این چالش‌ها ایجاد کرده است. هدف دودوچین، شکستن موانع بین اکوسیستم‌های EVM (سازگار با ماشین مجازی اتریوم) و غیر EVM و جریان یافتن آزاد دارایی‌ها در بلاکچین‌های مختلف است.
به دنبال انتشار این اخبار، قیمت توکن DODO طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی حدودا ۱۳ درصدی به ۰.۱۹۶۳ دلار و ارزش بازار آن به ۱۲۰.۶ میلیون دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات این ارز دیجیتال در پی جهشی ۷۳۵ درصدی به بیش از ۴۵ میلیون دلار افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

حتما بخوانید :

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا