سرور مجازی
اقتصادی

ارزش سهام عدالت رشد کرد

به گزارش دیتاسنتر من، سهام عدالت در پایان چهارمین هفته اردیبهشت حدود یک درصد رشد داشت. همچنین شاخص کل بورس ۱٫۹۱ درصد رشد کرد و در سطح یک میلیون و ۵۹۴ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در پایان روزهای کاری این هفته، یعنی ۲۸ اردیبهشت ماه، به ۱۴ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد در هفته گذشته روی قیمت ۱۴ میلیون و ۶۵۸ هزار تومان قرار داشت.

ارزش سبد یک میلیونی سهام عدالت نیز در پایان این هفته روی رقم ۲۸ میلیون و ۱۱ هزار تومان ایستاد. این سبد در هفته گذشته ۲۷ میلیون و ۶۱۲ هزار تومان ارزش داشت.

همچنین ارزش سبد ۴۹۲ هزار تومانی طی روز چهارشنبه با ۱۳ میلیون و ۷۸۴ هزار تومان برابر شد. این ازرش در هفته قبل معادل ۱۳ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان بود.

بدین ترتیب ارزش ۶٠ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی به هشت میلیون و ۹۲۲ هزار تومان رسید.

چرا برخی سود سهام عدالت دریافت نکردند؟

قشمی مدیر پرداخت سود سهام عدالت در سپرده‌گذاری مرکزی گفت: به چند دلیل افراد سهام خود را دریافت نکرده‌اند. شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت از جمله این دلایل هستند. .

بر اساس آخرین آمار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی (سمات)، بیش از ۲ میلیون سهامدار عدالت به‌دلیل نداشتن شماره شبای معتبر بانکی، سود سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خود را دریافت نکرده‌اند.

با پیگیری از سپرده‌گذاری مرکزی مشخص شد که قرار است مجدد برای افرادی که سود خود را دریافت نکردند سود واریز شود.

علی مهدوی پارسا معاون عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: آن دسته از سهامداران عدالت که اطلاعات آنان کامل نیست، باید اطلاعات بانکی (شماره شبای معتبر) خود را ظرف یک هفته آینده یعنی تا روز ۳۰ اردیبهشت، از طریق مراجعه به سامانه سجام تکمیل کنند.

به گفته مهدوی پارسا همچنین بیش از ۱۵۰ هزار سهامدار از ابتدای امسال با ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام، مشکل شماره شبای بانکی معتبر خود را برطرف کرده‌اند که سود سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ این سهامداران تا پایان اردیبهشت به حسابشان واریز خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا