سرور مجازی
رمز ارز

سورپرایز بزرگ بنیاد تن برای جامعه خود! قیمت TON به‌ زودی پامپ می‌شود؟

سورپرایز بزرگ بنیاد تن برای جامعه خود! قیمت TON به‌ زودی پامپ می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیاد تن (TON) با انتشار پستی مبهم در پلتفرم X، به اتفاق مهمی در آینده اشاره کرده و باعث ایجاد هیجان و گمانه‌زنی در میان فعالان بازار کریپتو شده است.

اکنون همه نگاه‌ها به حرکت بعدی تن و تأثیر احتمالی آن بر قیمت تن کوین (TON) است. پس از انتشار این پست، قیمت تن کوین بلافاصله یک رشد ۲ درصدی را تجربه کرد.

هنوز مشخص نیست که اطلاعیه بنیاد تن چه خواهد بود، اما این موضوع باعث شده تا توجه‌ها به تن کوین جلب شود و گمانه‌زنی‌ها در مورد تاثیر احتمالی آن بر قیمت این ارز دیجیتال بالا بگیرد. سرمایه‌گذاران با اشتیاق در انتظار جزییات بیشتر در مورد این اطلاعیه هستند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

پست بنیاد تن در پلتفرم X تصویری را نشان می‌دهد که شامل لوگوهای پروژه‌های برجسته‌ای مانند تتر، یک بازارساز خودکار با نام STON.fi و پروژه‌ بازی‌های ورزشی و سرگرمی Fanzee Labs است. این موضوع باعث ایجاد بحث در مورد همکاری احتمالی تن کوین با این پروژه‌ها در آینده شده است.

این پست رمزآلود مدت کوتاهی پس از معرفی میم‌لندیا (Memelandia) منتشر شده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، میم‌لندیا بستری است که با هدف پر کردن شکاف بین میم‌کوین‌ها و سرمایه‌گذاران سازمانی راه‌اندازی شده است. این حرکت بر تعهد تن کوین به نوآوری و گسترش اکوسیستم خود، فراتر از مرزهای سنتی ارز دیجیتال تاکید می‌کند.

پس از انتشار پست رمزآلود بنیاد تن، قیمت تن کوین تقریباً ۱.۸۹ درصد افزایش یافت، اما این افزایش موقتی بود و در زمان نگارش این خبر، قیمت TON با ۰.۲۸ درصد کاهش مواجه شده و در محدوده ۶.۰۹ دلاری معامله می‌شود.

در این میان، حجم معاملات روزانه‌ تن کوین پس از انتشار پست مذکور، بیش از ۸ درصد افزایش داشته است. لازم به ذکر است که قیمت تن کوین در ۳۰ روز گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا