سرور مجازی
اقتصادی

چگونه پایان‌نامه خود را به کتاب تبدیل کنیم؟

بطور کلی چاپ کتاب از طریق تبدیل پایان نامه به کتاب یا چاپ کتاب‌های تألیفی و ترجمه‌ای در تیراژ دلخواه با دستگاه‌های چاپ لیزری انجام می‌پذیرد و شما می‌توانید بالاترین کیفیت را در کنار کمترین قیمت تجربه کنید. همانطور که مستحضر هستید کتاب‌ها به شیوه‌های مختلف تهیه و نگارش می‌شوند. نویسندگان، معلمان، اساتید، ناشران و دانشجویان بسته به نیاز شخصی و علمی کشور اقدام به تألیف یا ترجمه کتاب می‌کنند. گاهی اوقات نیز کتاب‌ها حاصل تبدیل پایان نامه به کتاب هستند که با هدف تقویت رزومه تحصیلی و پذیرش از دانشگاه‌های برتر نگارش شده‌اند. در چنین شرایطی، کتاب باید به چاپ برسد.

باید به این نکته توجه داشت که چاپ کتاب در تیراژ بالا همیشه نیاز نیست چرا که دانشجویان می‌توانند برای تقویت رزومه و یا اساتید برای دریافت امتیاز تنها یک جلد کتاب به چاپ برسانند. همچنین کتاب‌های تجاری که در تعداد بسیار بالا به چاپ می‌رسند به مکانی مناسب برای نگهداری کتاب‌ها نیاز دارند تا امکان فروش آنها در طی چند سال وجود داشته باشد. در این حالت باید سرمایه گذاری زیادی انجام داد چراکه خواب سرمایه هم بالاست. بنابراین در تمامی شرایط گفته شده، الزاما باید با مجموعه‌های حرفه‌ای چاپ کتاب در تیراژ دلخواه با قیمت مناسب همکاری کرد.

تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ در تیراژ دلخواه

چاپ کتاب در تیراژ دلخواه با دستگاه‌های افست و دیجیتال قابل انجام است، اما مقرون به صرفه بودن هزینه‌ها باید به طور کامل بررسی شود. همانطور که گفته شد دانشجویان و اساتید برای ارتقای سطح تحصیلی، پذیرش در دانشگاه داخلی و خارج کشور تنها به چند جلد کتاب نیاز دارند. گاهی اوقات نیز افراد نسبت به موفقیت خود در فروش بالای کتاب مطمئن نیستند، بنابراین در ابتدا با تیراژ پایین شروع می‌کنند تا در صورت موفقیت، برای تجدید چاپ، تیراژ بالا را انتخاب کنند. پس این افراد باید به دنبال راهکاری مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت بالا باشند.

چاپ دیجیتال جهت چاپ کتاب در تیراژ پایین بسیار مناسب است. چاپ دیجیتال عمدتا با دستگاه‌های لیزری و تونر انجام می‌پذیرد و تقریبا می‌توان گفت که در تمام فرایند چاپ، کیفیت ثابت است. از طرفی مراحل پیش از چاپ یعنی لیتوگرافی و تهیه زینک هم حذف می‌شوند. بنابراین مدت زمان لازم برای پرینت کتاب به حداقل ممکن رسیده و این فرایند بسیار سریع‌تر سپری خواهد شد. اما این تنها مزیت چاپ دیجیتال کتاب نیست.

از دیگر مزایای چاپ دیجیتال کتاب می‌توان به تنوع زیادتر رنگ و امکان تغییر دادن فایل چاپی در هر نوبت یا سری جدید از چاپ اشاره کرد. به همین دلیل چاپ دیجیتال کتاب گاندی با هدف پاسخگویی هر چه بهتر به نیاز جامعه نویسندگان، مترجمین و مؤلفین، بهترین شرایط را به کمک دستگاه‌های پیشرفته و روز دنیا فراهم کرده تا کیفیت را بالا برده و مدت زمان چاپ کتاب و هزینه‌ها را در تیراژ پایین به حداقل حالت ممکن برساند.

البته منظور ما از چاپ کتاب ارزان برای کسانی که نیاز به چاپ کتاب دارند به معنای تیراژ پایین نیست. اصولا به خدماتی که مجموعه‌های چاپ حرفه‌ای کتاب ارائه می‌کنند تا صرف نظر از تعداد تیراژ، هزینه‌ها را کاهش دهند به چاپ کتاب ارزان معروف است. به عنوان مثال اگر نیاز به چاپ کتاب در تیراژ بالای ۱۰۰۰ جلد داشته باشید، طبیعتا چاپ افست مقرون به صرفه است و در این حالت به آن خدمات چاپ ارزان اطلاق می‌گردد. اما برای تیراژ کمتر از ۱۰۰۰ جلد، بهترین گزینه چاپ دیجیتال است که با حذف مراحل آماده سازی، تهیه زینک و نگهداری فیلم، هزینه‌های نهایی را به شدت کاهش داده است.

چطور هزینه چاپ کتاب را محاسبه کنیم؟

هزینه چاپ کتاب و محاسبه آن از دغدغه‌های ذهنی همیشگی نویسندگان و مؤلفینی است که به دنبال کاهش هزینه‌ها اما با حفظ کیفیت هستند. بنابراین ناشرانی که خدمات با کیفیت و هزینه کمتر ارائه کنند در اولویت خواهند بود.

یکی از روش‌های رایج و معمول در محاسبه هزینه چاپ کتاب، تکمیل فرم مربوطه در داخل سایت به شکل آنلاین و یا مراجعه حضوری و سپس بررسی فرم توسط همکاران واحد فروش یا خدمات، و سپس محاسبه هزینه به شکل فاکتور رسمی و معتبر است. این روند محدودیت‌های خاصی دارد به عنوان مثال در ساعات غیر اداری یا روزهای تعطیل نمی‌توان اقدام کرد ضمن اینکه از زمان ثبت درخواست تا اعلام هزینه نهایی و دریافت پیش فاکتور ممکن است بین چند ساعت تا چند روز، بسته به مشغله کاری ناشر، طول بکشد.

چاپ کتاب گاندی در این زمینه توانسته با ارائه قابلیت محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب به بهترین شکل این مشکلات را رفع نماید و افراد متقاضی بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن، هزینه نهایی را به طور کامل و دقیق و رقابتی مشاهده کنند. بنابراین محدودیت زمانی و مکانی ندارید و در هر زمان می‌توانید قیمت چاپ کتاب خود را محاسبه کنید.

برای محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب باید وارد صفحه محاسبه هزینه چاپ کتاب گاندی شوید. در این صفحه فیلدهای مختلفی وجود دارند که از شما اطلاعاتی نظیر قطع کتاب، نوع رنگ، جنس کاغذ، تیراژ یا تعداد کتاب درخواستی برای چاپ و نوع صحافی را درخواست کرده است. با مشخص کردن این موارد و سپس کلیک بر روی گزینه محاسبه، در کسری از ثانیه مبلغ نهایی به شما نمایش داده خواهد شد. ضمنا نسبت به اعتبار هزینه اعلام شده بابت چاپ کتاب اطمینان داشته باشید چرا که تعرفه‌ها کاملا بروزرسانی شده هستند و رقم نهایی کاملا معتبر و دقیق است.

مجتمع چاپ دیجیتال کتاب گاندی بروزترین و بهترین دستگاه‌های چاپ کتاب را در اختیار دارد. بنابراین از افتخارات این مجموعه این است که همیشه توانسته سفارشات چاپ کتاب مشتریان خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با حداکثر کیفیت و حداقل هزینه به سرانجام برساند و در این راستا رضایت حداکثری کاربران را در رزومه کاری خود داشته باشد. شما می‌توانید برای تمامی مراحل چاپ کتاب نظیر صحافی، طراحی جلد، صفحه آرایی، انواع ویراستاری، دریافت کلیه مجوزهای لازم برای چاپ و نشر و غیره از خدمات مجموعه چاپ کتاب گاندی استفاده کنید.

به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که اگر به تیراژ کمتر از ۱۰ و یا ۵ جلد نیاز داشته باشید، به دلیل تغییر کردن تنظیمات سفارش و بالا رفتن میزان پرتی کار، هزینه نهایی بیشتر خواهد شد. به عبارت دیگر در تیراژهای بسیار پایین، چاپ کتاب مشمول هزینه‌های اضافه خواهد شد که باید به این مورد مهم توجه کافی داشته باشید.

چرا چاپ کتاب گاندی را توصیه می‌کنیم؟

امروزه تعداد زیادی ناشر فعال در زمینه چاپ کتاب فعالیت دارند که تمامی مراحل را از صفر تا صد انجام داده و خدمات خاصی را هم در نظر گرفته‌اند. اما در این بین اگر بتوانید ناشری با امکانات و خدمات کامل و قیمت کاملا مقرون به صرفه پیدا کنید، قطعا برد کرده‌اید.

کسانی که قصد دارند نوشته یا متن خود را به کتاب تبدیل کرده و به چاپ برسانند به دنبال روش‌های سریع و مقرون به صرفه و البته با کیفیت هستند. شما نیز به عنوان فردی که قصد دارید سهمی در انتقال دانش و علم و پایدارسازی آن برای استفاده نسل‌های آینده داشته باشید دغدغه‌های مختلفی پیش روی خود می‌بینید. به عنوان مثال دانشجویان برای تقویت رزومه و پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌ها و امتیاز مصاحبه در مقاطع بالا به چاپ کتاب در تیراژ پایین نیاز دارند که این کتاب عموما از طریق تبدیل پایان نامه یا به شکل ترجمه و تألیف نگارش می‌شوند.

از طرفی اگر نمی‌توانید روی کتاب خود سرمایه گذاری زیادی انجام دهید، جای نگرانی وجود ندارد چراکه مجموعه چاپ کتاب گاندی این مشکلات و مسائل پیش روی شما را به طور کامل رفع کرده است. بنابراین اساتید، نویسندگان و دانشجویان نگران کیفیت و سرعت بالا و البته هزینه پایین و مقرون به صرفه نخواهند بود.

مجموعه چاپ کتاب گاندی ضمن ارائه مشاوره تخصصی و رایگان در کلیه زمینه‌های مرتبط با چاپ کتاب از صفر تا صد، بالاترین کیفیت خدمات و بهترین قیمت‌ها را عرضه کرده که درصد بالای رضایت مشتریان اثبات کننده ادعای این مجموعه است. شما می‌توانید به شکل آنلاین یا از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه، همین الان سفارش خود را ثبت کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا