سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

سامسونگ روی لپ‌تاپ گلکسی بوک فولد ۱۷ با نمایشگر تاشو کار می‌کند

حساب توییتری «Ice Universe» در توییتی بدون ارائه توضیح بیشتری نام «گلکسی بوک فولد ۱۷» را به اشتراک گذاشته. با توجه به نام محصول، احتمالا سامسونگ در حال توسعه یک لپ‌تاپ ۱۷ اینچی با نمایشگر تاشو است.

سامسونگ در سال جاری میلادی در نمایشگاه SID 2021 چندین محصول تاشو مفهومی را به نمایش گذاشت و ظاهرا می‌خواهد حداقل یکی از آن‌ها را به واقعیت تبدیل کند. این محصول هیبریدی تاشو می‌تواند به عنوان لپ‌تاپ و تبلت مورد استفاده قرار بگیرد و براساس اطلاعات منتشر شده، ظاهرا این دستگاه تاشو با نام گلکسی بوک فولد ۱۷ به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به این موضوع، کره‌ای‌ها تنها نمی‌خواهند در بازار گوشی‌های تاشو از فناوری‌های نوین و پنل‌های انعطاف‌پذیر استفاده کنند و به دنبال ورود به بازار لپ‌تاپ‌ها با نمایشگر تاشو هستند.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ بخواهد دستگاه جدید را با کیبورد لمسی به بازار عرضه کند تا تصویری از یک تبلت تاشو بزرگ را به نمایش بگذارد. اما با توجه به اخباری که قبلا در مورد این دستگاه منتشر شده، به نظر می‌رسد باید منتظر محصولی هیبریدی باشیم و این دستگاه تاشو باید بتواند هر دو نقش لپ‌تاپ و تبلت را ایفا کند.

این احتمال وجود دارد که گلسی بوک فولد ۱۷ با دوربین زیر نمایشگر معرفی شود، هرچند هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات آن منتشر نشده است. همچنین این احتمال وجود دارد که دستگاه تاشو جدید از حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف نمایشگرش بهره ببرد.

هنوز نمی‌دانیم چنین محصولی در کدام مرحله از توسعه قرار دارد و اینکه سامسونگ چه زمانی می‌خواهد آن را معرفی و روانه بازار کند، اما اگر قصد کره‌ای‌ها جدی باشد، مسلما در آینده و پیش از معرفی چنین محصولی، شاهد افشای اطلاعات دقیق‌تری درباره آن خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا