سرور مجازی
رمز ارز

تصویب پیشنهاد جدید برای احیای استیبل کوین بحران‌زده ترا؛ تلاش‌ها نتیجه خواهند داد؟

تصویب پیشنهاد جدید برای احیای استیبل کوین بحران‌زده ترا؛ تلاش‌ها نتیجه خواهند داد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جامعه ترا کلاسیک (Terra Classic) در تلاش برای نجات استیبل کوین بحران‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زده USTC، که در مرکز فروپاشی اکوسیستم ترا در سال گذشته – که منجر به ضرر ۴۰ میلیارد دلاری در بازار ارزهای دیجیتال شده بود – قرار داشت، گام‌های مهمی برداشته است.

در پیشنهادی که ۵۹ درصد از آن حمایت شده، جامعه تصمیم گرفته است که ضرب (Mint) و بازیابی استیبل کوین‌های USTC را متوقف کند. این پیشنهاد نه تنها صدور USTC جدید را متوقف می‌نماید، بلکه فرایندهایی مانند تبدیل xUST به USTC را نیز لغو می‌کند.

علاوه بر این، پیشنهاد مذکور شامل پرداخت هزینه به تیم Algo Quant برای پیوند مجدد (ریپگ) USTC به دلار آمریکا است؛ و جامعه ترا کلاسیک را تشویق می‌کند تا در توکن‌سوزی USTC مشارکت کند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

هدف از این پیشنهاد، تسریع فرایند توکن‌سوزی لونا کلاسیک (LUNC) است. در نتیجه، این امر می‌تواند به طور بالقوه ارزش توکن LUNC را افزایش داده، و USTC را هم پایدار کند. لازم به ذکر است که تا کنون ۷۴.۹۱ میلیارد LUNC سوزانده شده و عرضه در گردش ۵.۸۲ تریلیون، و مجموع عرضه ۶.۸۴ تریلیون باقی مانده است.

پس از تصویب این پیشنهاد، قیمت USTC با ۳.۹ درصد افزایش به ۰.۰۱۲۹ دلار رسید که عملکرد مثبتی را در ۳۰ روز گذشته نشان داد. LUNC نیز طی ۷ روز گذشته شاهد افزایش ۲ درصدی و افزایش ۸.۳ درصدی ارزش خود بود.

در همین حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای برکناری دو کوان، مدیرعامل سابق ترا و مغز متفکر Terra UST، اقدام کرده است.

دو کوان که در حال حاضر در مونته نگرو به دلیل تقلب در گذرنامه در حال گذراندن دوران زندان است، با احتمال استرداد به ایالات متحده و کره جنوبی مواجه است؛ جایی که ممکن است تحت پیگرد قانونی قرار گیرد و احتمالاً چندین دهه را در پشت میله‌های زندان بگذراند. درخواست SEC به دنبال جلوگیری از استفاده متهمان از بیانیه دو کوان در مورد قضاوت اجمالی است و روند قانونی پیرامون ترا و مناقشات مرتبط با آن را پیچیده‌تر می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا