سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

وبینار استودیویی | معجزه ای برای برند شما

پرسونال برندینگ و برندینگ همیشه یک موضوع داغ بوده! تا جایی که ما از روش‌های مختلف زیادی برای برندینگ استفاده کردیم.
شاید یکی از نوین‌ترین روش‌های برندینگ، وبینار و برگزاری کلاس آنلاین بود اما خیلی‌ها اون رو کافی نمی‌دیدند یا به نظر آن‌ها کیفیت لازم را نداشته. اما حالا میخواهیم در رابطه با نوع باکیفیت و خاصی از برگزاری رویداد آنلاین صحبت کنیم؛ وبینار استودیویی!

وبینار استودیویی چیست؟

زمانی که صحبت از وبینار استودیویی می‌کنیم، دقیقه منظور ما برگزاری رویداد و یا کلاس آنلاین با دارا بودن ویژگی‌های زنده و تعاملی بودن، در فضایی استودیویی برگزار شدن و برای برگزاری آن از تجهیزات تصویربرداری، نورپردازی و صدابرداری بهره بردن هست.

چرا وبینار استودیویی؟

سوالی که پیش می‌آید در مورد مزایای وبینار استودیویی است؛ اصلا چه نیازی است که وبینار خود را به صورت استودیویی برگزار کنیم و چه چیزی عایدمان می‌شود؟ در ادامه، برخی از این مزایا را برشمرده‌ایم:

کیفیت بالای صدا و تصویر

معمولا وقتی صحبت از برگزاری وبینار هست، با خودمان فکر کنیم که یک میکروفون معمولی و یا هندزفری برای این رویداد کافیست اما شما یک چیز خیلی مهم را در نظر نگرفته‌اید! برندینگ.
وقتی پای برندینگ وسط می‌آید و بودجه بیشتری هم برای تجهیزات دارید، وبینار استودیویی به شما بهترین تصویر و صدا را می‌دهد.

پشتیبانی به نام کارگردان

در وبینار استودیویی در حین فیلمبرداری ، کارگردان یا کارگردانان دائما با مجریان در تماس هستند و در کنار اینکه حواس‌شان به تصویر و صدا و روند اجرا است، برنامه‌ریزی و مدیریت نمایش اسلایدها، نظرسنجی و فیلم‌های از قبل ضبط شده در رویداد را نیز بر عهده دارند.

خداحافظی با دغدغه سرعت اینترنت

وبینار استودیویی به علت خاصیت با کیفیت و عالی که دارد میطلبد که در جایی با سرعت بالای اینترنت و پهنای باند بالا صورت گیرد تا دغدغه شما در مورد سرعت اینترنت نیز کمرنگ شود.

افکت‌های تصویری

برخلاف وبینارها که تمام تصویر آنها محدود به مدرس یا سخنران و اسلایدهاست، در وبینار استودیویی حرکت دوربین باعث به وجود آمدن جلوه‌های بصری خواهد شد و از راه‌هایی برای ادیت تصویر در همان لحظه نیز استفاده می‌شود و آنچه برای مخاطب به نمایش درمی‌آید بسیار حرفه‌ای به نظر می‌رسد.

دکوراسیون مناسب با رویداد

شما در هر جایی وبینار برگزار کنید قطعا مواردی هستند که دست و بال شما را برای دکور و تجهیز محیط می‌بندد اما با انتخاب وبینار استودیویی، شانس این را دارید که یک دکور اختصاصی متناسب با رویدادتان داشته باشید. این کار را به دکوراتور بسپارید و بنشینید و از نتیجه کار لذت ببرید.

از قافله‌ی برندینگ عقب نمانید!

اگر با این اوصاف، تصمیم گرفتید که وبینار خود را در استودیو برگزار کنید، یکی از جاهایی که می‌تواند در این زمینه به شما خدمات کامل ارائه دهد، ایسمینار هست. با برگزاری وبینار استودیویی می‌توانید در معرض دید هزاران مخاطب قرار بگیرید. پس دست دست نکنید و همین حالا از مشاوره رایگان برگزاری وبینار استودیویی بهره ببرید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا