سرور مجازی
فضای مجازی

انتقاد آمازون و گوگل از فضای ابری مایکروسافت

روز گذشته، شرکت  آمازون  و گوگل از تغییرات رایانه ابری مایکروسافت انتقاد و اظهار کردند که این تغییرات رقابت را محدود می کند و مشتریان را از استفاده  خدمات ابری رقیب منع می کند.

به گزارش سایت رویترز، روز دوشنبه شرکت مایکروسافت  از اصلاحیه معاملات مجوز و برخی از تغییرات خبر داد. این شرکت اعلام کرد که از اول اکتبر تغییرات اعمال می شوند. اقدام مذکور  مایکروسافت پس ازشکایت رقبای اتحادیه اروپا درباره شیوه‌های خدمات ابری، به رگولاتورهای ضد انحصارطلبی اتحادیه اروپا صورت گرفت.

سخنگوی مایکروسافت در حال حاضر با اعمال محدودیت‌های بیشتر در تلاشی ناعادلانه برای محدود کردن رقابتی که با آن مواجه است، به جای گوش دادن به مشتریان خود و بازگرداندن مجوز نرم‌افزار منصفانه در فضای ابری برای همه، رویه‌های مضر مشابه را دوچندان می‌کند.

عصبانیت آمازون و گوگل

آمازون بزرگترین فراهم کننده خدمات ابری و رقیب  مایکروسافت از این شرکت به شدت انتقاد کرد. معاون رئیس‌جمهور گوگل در امور دولتی و سیاست‌گذاری شرکت گوگل،  مارکوس جادوت نیز به همان اندازه منتقد بود. او در توئیتی  گفت:  کاربران باید بتوانند آزادانه پلتفرم‌هایی  را انتخاب کنند که برای آنها بهتر است، نه آنچه برای مایکروسافت بهترین کار را انجام می‌دهد”.


بیشتر بخوانید

  • مایکروسافت و بایت‌دنس با یک دیگر همکاری می‌کنند

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا