سرور مجازی
رمز ارز

صعود و سقوط اخیر قیمت بیت کوین زیر سر نهنگ‌ها است!

صعود و سقوط اخیر قیمت بیت کوین زیر سر نهنگ‌ها است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گزارش‌های اخیر حاکی از آنند که نهنگ‌های بزرگ ممکن است نقش مهمی در افزایش اخیر قیمت بیت کوین (BTC) به بیش از ۲۸ هزار دلار داشته باشند.
به گزارش تیم ردیابی داده‌های درون زنجیره‌ای سنتیمنت (Santiment)، درست قبل از جهش ۵٫۵ درصدی بیت‌کوین به منطقه ۲۸،۵۰۰ دلاری، نهنگ‌ها مقدار زیادی از بیت کوین را از صرافی‌ها خارج کردند و به کیف پول‌های خودحضانتی انتقال دادند. طبق گزارش‌ها، در مجموع چهار انتقال انجام شد که ارزش آنها، بین ۱۸۷ تا ۳۴۶ میلیون دلار متغیر بود. این تراکنش‌ها باعث کاهش عرضه بیت‌ کوین در صرافی‌ها از ۵٫۹۹ درصد به ۵٫۷۳ درصد شدند که پایین‌ترین سطح از دسامبر سال ۲۰۱۷ بود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با این حال، قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته، با یک افت تقریبا ۳ درصدی، دوباره به زیر ۲۸ هزار دلار بازگشته است. همزمان با این افت قیمتی، تیم تحلیلی ویل آلرت (Whale Alert) نیز چندین نقل و انتقال بیت کوین را گزارش کرده که طی آنها، مقادیر قابل‌توجهی از این ارز دیجیتال به صرافی‌ها ارسال شده است. کیف پول‌هایی که توسط این ردیاب به عنوان «ناشناخته» مشخص شده‌اند، ۹،۸۹۵ بیت کوین را به کراکن، ۲،۸۹۱ بیت کوین را به کوین بیس و ۷۹۹ بیت کوین را به بایننس، منتقل کرده‌اند.
در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۲۷،۵۶۵ دلار معامله می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا