سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

وب‌سایت اوکراینی ترکیب رنگ و ظرفیت حافظه آیفون ۱۳ را فاش کرد

براساس اطلاعات منتشر شده از طریق وب‌سایت اوکراینی ظاهرا آیفون ۱۳ در شش ترکیب رنگ قرمز، مشکی، آبی، بنفش، صورتی و سفید و با دو نسخه با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

تا زمان رونمایی رسمی از سری آیفون ۱۳ تنها چند روز دیگر باقی مانده و همچنان اطلاعات جدیدی از گوشی‌های مورد انتظار اپل فاش می‌شود. آخرین مستندات ارائه شده جزئیاتی درباره رنگ و انواع حافظه ذخیره‌سازی آن‌ها را مشخص می‌کند.

شواهد ارائه شده توسط یک وب‌سایت ناشناس اوکراینی، رنگ‌ها و انواع گزینه‌های با حافظه‌ داخلی آیفون ۱۳ و سایر نسخه‌های این گوشی را نشان می‌دهد. طبق این لیست آیفون ۱۳ مینی در دو گزینه با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود و اپل درست مانند نسل قبل آن را در شش رنگ قرمز، مشکی، آبی، بنفش، صورتی و سفید روانه بازار می‌کند.

آیفون ۱۳

آیفون ۱۳ نیز در رنگ‌ها و گزینه‌های ذخیره سازی مشابه مدل مینی در دسترس خواهد بود. جالب است بدانید که اپل امسال مدل ۶۴ گیگابایتی آیفون ۱۳ را عرضه نخواهد کرد.

آیفون ۱۳

در مورد آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس، اطلاعات این وب‌سایت نشان می‌دهد که در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و برنز روانه بازار خواهند شد. مدل پرو در دو گزینه با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس خواهد بود و نسخه پرو مکس در گزینه‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. برخلاف شایعات منتشر شده، هیچ اشاره‌ای به نسخه ۱ ترابایتی نشده است. با این وجود اطلاعات این وب‌سایت نیز هنوز به صورت رسمی اعلام نشده‌اند و نمی‌توان به صورت کامل آن‌ها را دقیق اعلام کرد.

پیش از این گزارشی منتشر شده بود که اپل قصد دارد آیفون ۱۳ پرو را بدون نسخه ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار کند تا کاربران مجبور به خرید گزینه ۵۱۲ گیگابایتی شوند که طبیعتا نسبت به سایر گزینه‌ها قیمت گران‌تری هم خواهد داشت. با این وجود اطلاعات تازه منتشر شده، گزارش قبلی را رد می‌کند.

سری جدید گوشی‌های آیفون با پردازنده قدرتمند A15 روانه بازار خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در این سری از روزنه مخصوص دوربین سلفی کوچک‌تری استفاده کند. گوشی‌های مورد انتظار اپل سرانجام در روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه معرفی خواهند شد. ما در دیجیاتو مانند گذشته مراسم اپل را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا