سرور مجازی
رمز ارز

تحلیل و پیش‌بینی قیمت پپه: احتمال ثبت رکوردی جدید وجود دارد؟

تحلیل و پیش‌بینی قیمت پپه: احتمال ثبت رکوردی جدید وجود دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در هفته‌ای که گذشت، میم کوین پپه (PEPE) یکی از بهترین عملکردها را داشت و قیمت آن چند رکورد تاریخی جدید را ثبت کرد. با این حال، این رشد قیمتی، دارندگان این میم کوین را نیز برای فروش و برداشت سود آماده کرده است.
در حال حاضر، بیش از ۴۰ درصد از سرمایه‌گذاران شرکت‌کننده در این شبکه در سود هستند. از این رو، انتظار می‌رود که قیمت PEPE در ادامه با فشار فروش مواجه شود.

پپه پس از ثبت اوج تاریخی ۰٫۰۰۰۰۱۱۶۱ دلاری، در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۰۲۰ دلار معامله می‌شود. علی‌رغم افت اخیر، این میم کوین همچنان در بالای حمایت ۰٫۰۰۰۰۱۰۰۷ دلار قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، قیمت پپه ممکن است تا ۰٫۰۰۰۰۰۹۰۰ دلار کاهش یابد. اگر برداشت سود توسط معامله‌گران تشدید شود، احتمال سقوط قیمت تا ۰٫۰۰۰۰۰۷۵۰ دلار نیز وجود دارد.
تحلیل و پیش‌بینی قیمت پپه: احتمال ثبت رکوردی جدید وجود دارد؟در مقابل، اگر دارندگان پپه اقدام به فروش نکنند و در انتظار افزایش بیشتر قیمت، دارایی‌های خود را همچنان نگه دارند، این میم کوین فرصتی برای بازیابی خواهد داشت. در چنین شرایطی، برگشت قیمت از ۰٫۰۰۰۰۱۰۰۷ دلار می‌تواند به پپه کمک کند که تز نزولی خود را باطل کرده و دوباره به اوج تاریخی جدیدی صعود کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا