سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

گوشی سامسونگ و وامداری به مشتریان

امروزه همگام با تحولات دنیای مدرن نیازها نیز تغییر می‌کنند و متناسب با نیازها محصولات نوین با امکانات بیشتر و بهتری به بازار عرضه می‌شوند. تلفن همراه یا موبایل یکی از وسایلی است که به سرعت پس از عرضه دربازار مورد استقبال عموم قرار گرفت. هرچه پیشتر می‌رویم با تنوع و امکانات بیشتری درحوزه خرید گوشی مواجه می‌شویم اما آنچه مقدمه خرید مارا فراهم می‌کند نیاز ما و مقدار پولی است که در دست داریم و همچنین تنوع محصولات بازارکه کدام محصول به کار ما می‌آید. ازجمله بزرگترین شرکت‌هایی که به تولید تلفن‌های همراه می‌پردازند: اپل، سامسونگ، نوکیا، شیائومی،… را می‌توان نام برد. روی این گوشی‌های هوشمند سیستم عامل‌هایی من‌جمله: اندروید، ios، ویندوز نصب می‌شود که به کمک این سیستم عامل ارتباط بین سخت‌افزار و نرم‌افزار برقرار می‌گردد.

اجزای مشترک تلفن‌های همراهی که امروزه در بازار موجودند به شرح زیر است:

۱ـ cpu که پردازنده تلفن محسوب می‌شود.

۲ـ باتری که منبع تغذیه دستگاه است و گوشی به وسیله آن روشن می‌شود.

۳ـ صفحه کلید برای تلفن‌های ساده و صفحه نمایش لمس برای تلفن‌های هوشمند که برای تعامل با تلفن به آن نیاز است.

۴ـ سیم‌کارت ها و کارت‌های R_UIM

با پیشرفته شدن تلفن‌های همراه و سیستم‌های عامل بسیاری از کارهای روزمره ازجمله: نصب پیام‌رسان‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف برای آموزش ، انجام کارهای بانکی، خرید و فروش و رزرو را می‌توان انجام داد.همچنین می‌تواند جایگزین دوربین‌های دیجیتال‌، پخش‌کننده‌های موسیقی، کنسول‌‌هایبازی، همراه بانک و بسیاری از دستگاه‌ها و اپلیکیشن‌‌های دیگر باشد.

ناگفته نماند که دوربین این گوشی‌‌ها روز‌به‌ روز پیشرفته تر می‌شوند و از امکانات بیشتری نسبت به قبل برخوردار می‌‌گردند و متناسب با کیفیت دوربین می‌توان تصاویر و فیلم‌‌ها را از فاصله زیادی بزرگنمایی کرد و همچنین هنگام مشخص کردن سوژه از قدرت زوم بالایی برخوردار باشند. همچنین این دستگاه‌ها می‌‌توانند به عنوان یک دوربین حرفه ای در عکاسی مورد استفاده قرار گیرند. و امکان نصب برنامه‌‌های موسیقی و ادیت صدا و فیلم را نیز دارا هستند.

اما تلفن‌‌های همراه ساده با گذشت زمان کارایی خود را از دست دادند و از امکانات فوق برخوردار نیستند حتا پاسخگوی بسیاری از نیازها نیستند و نهایت استفاده از آنها به برقرای تماس و فرستادن پیامک محدود می‌‌‌شود. امروزه اندازه ظاهری گوشی‌‌های هوشمند نیز تغییر کرده است که از اندازه‌های بزرگ گرفته تا گوشی‌های هوشمند خوش دست دربازارموجودند.

آسان بودن خرید اینترنتی:

از طریق فروشگاه‌‌های اینترنتی می‌توان در تمام طول روز خرید کرد درحالیکه پیدا کردن فروشگاهی که ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته بازباشد آن هم در شرایط کنونی فراگیری ویروس کرونا ممکن نیست. کاربر می‌‌تواند به راحتی برند موردنظر، رنگ و گارانتی دلخواه خود را بیابد و از موجودی کالا باخبر گردد. پیداکردن بعضی از گوشی‌ها و برندها در برخی شهرها مشکل است که با گزینه خرید آنلاین خرید به آسانی صورت می‌‌گیرد. از جمله فروشگاه‌های اینترنتی که کالای دیجیتال می‌‌فروشند و همیشه در دسترس هستند فروشگاه اینترنتی تلکام است که محصولات خود را با کیفیت اورجینال و بدون واسطه در مدت زمان اندکی ارسال می‌‌‌کند. از قیمت‌‌های بصرفه و مناسب این فروشگاه متعجب نباشید زیرا این فروشگاه برآن است تا محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار کاربران قراردهد.

در یک سال و نیم گذشته فروشگاه تلکام از نظر شاخص قیمت جزء بهترین عرضه‌کننده‌‌های بازار موبایل بوده است.

سامسونگ

سامسونگ یکی از قدیمی‌‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌‌‌های همراه و فعال در طراحی گوشی‌‌های هوشمند است که محصولاتی رده بالا و باارزش تولید می‌‌کند. همچنین از معدود شرکت‌هایی است که از آزمون و خطا اجتناب نمی‌کند و در مسیر پیشرفت خود همواره توانسته با کسب تجربه منحصربه خود طرفدارانش را نیز از دست ندهد. گوشی‌‌های گران قیمت سامسونگ در طی مسیر پیشرفت خود توانستند سطح فناوری و تکنولوژی محصولاتشان را ارتقا دهند، آن‌‌ها بهترین پردازنده تلفن‌‌های همراه، دوربین و نمایشگر هستند. اولین شرکتی که صفحه نمایش منحنی شکل را در گوشی خود ارائه داد شرکت سامسونگ بود.Galaxy Note Edge، و اولین شرکتی که نمایشگر OLED را روی گوشی به بازار عرضه کرد. همچنین حس‌‌گر اثر انگشت، حس‌‌گر ضربان قلب، اسکنر عنبیه چشم را نیز به امکانات گوشی‌‌‌ها افزود.

یک گوشی رده بالای سامسونگ علاوه بر ضد آب بودن، قابلیت شارژ بی‌‌سیم داخلی را نیز داراست.حتا می‌‌توان کارت micro SD اضافی روی آن قرار داد. گوشی‌‌های پیشرفته سامسونگ دارای قابلیت NFC هستند وهمچنین قابلیت استفاده از سیم کارت دوگانه را نیز دارند. صفحه تلفن سامسونگ را می‌توان با کابل MHL به تلویزیون یا پروژکتور با ورودی HDMI متصل کرد، امکان اتصال به چاپگرهای بی سیم سامسونگ با استفاده از برنامه Samsung mobile print .

سامسونگ به عنوان تولیدکننده بهترین نمایشگر دنیا بهترین گزینه برای صفحه نمایش VR است. برخلاف iphon اشتراک فایل‌‌ها با سیستم اندرویدی به آسانی صورت می‌گیرد.

گوشی سامسونگ و وامداری به مشتریان

سامسونگ همواره نظر کاربران را در دستور کار خویش قرار می‌دهد و با عدم تعهد کامل نسبت به تصمیم طراحان؛ تصمیمات قطعی درمورد طراحی را تغییر می‌‌‌دهد تا بتواند متناسب با نیاز مشتریان و پیشرفت فناوری یک شنونده و تولیدکننده خوب باشد از این رو مشتریان در درجه اول اهمیت کار این شرکت قرار دارند.

بازخورد مخاطب تاثیر بسزایی بر فناوری تولیدات گوشی‌‌های سامسونگ دارد. علت قیمت بالای احتمالی گوشی‌های این برند، هزینه بسیار ساخت صفحه نمایشگرهای آن است.

انواع سری گوشی‌‌های سامسونگ

از دلایل مهم موفقیت شرکت سامسونگ در بازار گوشی‌‌های هوشمند و برندشدن آن، سری پرفروش و محبوب گلکسی بوده است. که ویژگی‌‌های مقاومت در برابر آب و عدم وجود درگاه کارت حافظه و همچنین هم سطح شدن لنز گوشی با بدنه از طراحی‌های مثبت آن دیده شده است.

سری A گوشی با کیفیت بالا و قیمت بصرفه

قیمت گوشی‌‌های سامسونگ سری A به نسبت میان رده بودن این سری بسیار مناسب است. طراحی سری A خلاقانه صورت گرفته است مثلا طرح A12 سامسونگ کاملا با طرح‌‌های قبلی آن متفاوت است. عمر باتری آن با عملکردی مطلوب می‌‌تواند شارژ را تا ساعت‌‌ها نگه دارد. همچین دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسل است با توانایی نمایش تصویر به صورت واید، دارای ۲ لنز ۲ مگاپیکسلی است که به صورت ماکرو عمل می‌‌کند همچنین جنس بدنه از پلاستیک است.

سری S تحولی در طراحی

تغییرات عمده ای در طراحی ظاهر و بدنه و صفحه نمایش این سری صورت گرفته است طوریکه گزینه خوبی برای علاقمندان به بازی‌‌های گرافیکی است. Samsung galaxy S20 plus از بهترین نمونه‌های این سری است که لنز فوتو ۶۴ مگاپیکسلی دارد با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری که قابلیت شارژش بسیار سریع است. حافظه داخلی گوشی ۱۲۸ گیگابایت با رم ۸ گیگابایتی است.

سری M امکانات بالا با هزینه کم

قیمت گوشی‌‌ سامسونگ سری M با امکانات فنی بیشتر و مقاومت بالای باتری مقرون بصرفه است.

از بهترین گوشی‌‌‌های سری M ،M51 است که باتری آن ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که میتواند با ‌یکبار شارژ تا بیش از ۴۸ ساعت کار کند.

سری Note سامسونگ

از مهم ترین مشخصات این سری می‌‌توان به قلم و ابعاد بزرگ آن اشاره کرد، برای مثال سری نوت ۲۰ اولین سری سامسونگ است که مجهز به اینترنت ۵G است. همچنین کیفیت دوربین عقب و جلو، حاشیه صفحه، افزایش دقت قلم هوشمند و قابلیت زوم ۵۰ برابری از مزیت‌‌های این گوشی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا