سرور مجازی
فضای مجازی

هفته تعاون، یادآور نگاه ویژه به تجلی اقتصاد مردمی است

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الله عبدالملکی در پیامی به‌مناسبت هفته تعاون نوشت: هفته تعاون، یادآور جایگاه و نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مشارکت و حضور اثربخش مردم در اقتصاد و تجلی اقتصاد مردمی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این پیام تأکید کرد: روح تعاون و توصیه به همکاری را به‌وضوح می‌توان در آموزه‌های دین مبین اسلام و قرآن کریم مشاهده کرد، کما اینکه تعاون، همکاری و وحدت مردم در بخش‌های مختلف، زمینه‌ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و حاکمیت مردم بر کشور بوده است.

در این پیام آمده است: تعاونی‌ها را می‌توان به‌عنوان قالبی مردم‌محور و نشئت‌گرفته از خواست و اراده مردم برای غلبه "تأمین نیاز جمعی" بر فردگرایی و اصالت سرمایه دانست.

در ادامه این پیام آمده است: امروزه تعاون در اقتصاد کشور دارای اهمیتی ویژه و نمایان است که نمود آن را می‌توان در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اصل 44 به‌خوبی مشاهده کرد.

در بخش دیگری از این پیام تأکید شده است: بی‌شک اجرای این سیاست‌ها و ترویج و رونق بخش تعاون در اقتصاد کشور، حضور و بروز اراده مردمی، سهام‌داری و مالکیت جمعی مردم بر سرمایه‌های خود، نقشه راه و رسالت "وزارت مردم" خواهد بود.

این پیام می‌افزاید: ضمن تبریک و پاسداشت هفته تعاون از تمامی زحمت‌کشان این عرصه؛ همکاران و خدمت‌گزاران مردم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هم‌چنین تعاونگران عزیز که بار اصلی این بخش را به دوش می‌کشند قدردانی می‌کنم و از درگاه احدیت منان برای ایشان توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/+

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا