سرور مجازی
فضای مجازی

هدیه رایگان شرکت ملی پخش صحت ندارد / فریب هکرها را نخوردید

– اخبار اقتصادی –

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی امروز اطلاعیه جدیدی در خصوص کلاهبرداری جدید اینترنتی صادر کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: "اخیرا در شبکه های اجتماعی پیوندی با عنوان "هدیه رایگانشرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران!" در حال انتشار است، که حاوی مطالب و ادعایی کاملا کذب درخصوص فعالیتها و اقدامات این شرکت و با تیتری نامعتبر است و با این روش هموطنان عزیز را تشویق به باز کردن این لینک میکند.

لذا شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن تکذیب عنوان و تمامی محتوای مطلب مورد نظر، اعلام میدارد که این شرکت هیچگونه خبر، اطلاعیه و یا پرسشنامه ای در این خصوص در هیچکدام از رسانه های فعال خود اعم از وبسایت رسمی این شرکت و همچنین شبکه های اجتماعی خود در ستاد و مناطق 37گانه صادر نکرده و این مطلب از نظر شرکت ملی پخش فاقد اعتبار بوده و کذب است.

لازم به ذکر است که بر اساس پیگیری کارشناسان فنی این شرکت، لینک مورد نظر علی رغم تقلبی بودن، به احتمال زیاد حاوی بدافزار اینترنتی بوده و باز کردن و مشاهده آن، احتمال بروز آسیب های جدی به گوشی های تلفن همراه و سیستم های رایانه ای را در پی خواهد داشت.

لذا از تمامی هموطنان عزیز درخواست می شود ضمن پرهیز از مشاهده و مراجعه به اینگونه تبلیغات و مطالب تقلبی، تمامی اخبار معتبر در خصوص شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران را صرفا از طریق وب سایت رسمی این شرکت به آدرس WWW.NIOPDC.IR و شبکه های اجتماعی آن به آدرس NIOPDC_CO دنبال کنند.

درضمن یادآور میشود که این شرکت بر اساس حقوق قانونی خود، از طریق مراجع ذیصلاح نسبت به پیگیری و شناسایی عاملان انتشار لینک مورد نظر اقدام خواهد کرد."

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا