سرور مجازی
اینترنت

گران‌ترین لبخند دنیا ۲۵ میلیارد تومان می‌ارزد/ عکس

گران‌ترین لبخند دنیا ۲۵ میلیارد تومان می‌ارزد/ عکس

حتماً تابه‌حال تصاویر بامزه‌ای را دیده‌اید که در خلاصه‌ترین شکل ممکن و به‌صورت نمادین برای بیان احساسات درباره‌ی موضوعی استفاده می‌شوند و اکثراً بار طنزی دارند که باعث لبخند شما می‌شوند. به‌ این تصاویر میم یا به‌ انگلیسی Meme می‌گویند. میم‌های چند سالی است که محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و بخشی از کاربران امروزی معتقدند یا ناشناس از دنیا می‌رویم یا آن‌قدر عمر می‌کنیم که تبدیل به میم شویم!

دختر شرور تصویری از دختربچه‌ای است که با نگاهی شرارت‌آمیز به دوربین خیره شده؛ درحالی‌که ساختمانی در پس‌زمینه در حال سوخت است. دختربچه درون عکس Zoë Roth نام دارد که در زمان ثبت عکس در سال ۲۰۰۵‌، چهار سال داشته است. میم دختر شرور یا Disaster Girl در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان توکن غیرقابل‌معاوضه با ارزش ۱۸۰ اتر معادل ۴۷۰٬۰۰۰ (حدود ۲۵ میلیارد تومان) به حراج رفت.

گران‌ترین لبخند دنیا ۲۵ میلیارد تومان می‌ارزد/ عکس

میم‌های NFT راه جدید برای خالقان محتوای طنز و هنرمندان ایجاد کرد تا راحت‌تر از اثر خود کسب درآمد کنند و فرصت‌های جدیدی برای آن‌ها به‌وجود آورد؛ اما عده‌ای دیگر به‌طورکلی دید مثبتی به NFT نداشتند و قیمت‌های عجیب آن‌ها را زیرسوال می‌بردند.

این دسته از توکن‌های غیرقابل‌معاوضه میم‌های معروفی هستند که در سراسر اینترنت حتماً به‌ چشمتان خورده است و شاید حتی شما هم از آن‌ها برای بیان برخی احساسات و موضوعات استفاده کنید. این میم‌ها با تبدیل‌شدن به NFT به دارایی دیجیتالی شده‌اند که روی بلاک‌چین قرار دارند و سازندگان اصلی آن میم می‌توانند از این‌ طریق برای احراز هویت و کسب درآمد از آثار خود کمک بگیرند.

میم‌ها با اینکه خیلی سریع فراگیر می‌شوند و در فضای اینترنت پخش می‌شوند، سازندگان آن درآمدی از آن‌ها نخواهند داشت. ازاین‌رو، با کمک تبدیل‌کردن آن میم به NFT سازنده و ایده‌پرداز میم می‌تواند این امید را داشته باشد که به کسب درآمد منجر شود.

۵۸۵۸

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا