سرور مجازی
رمز ارز

سیگنال‌های مثبت در بازار پپه؛ خرید میلیاردی نهنگ‌ها ادامه دارد!

سیگنال‌های مثبت در بازار پپه؛ خرید میلیاردی نهنگ‌ها ادامه دارد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارز دیجیتال پپه قورباغه (PEPE) شاهد خرید قابل‌توجهی از سوی یک پول هوشمند بود. این سرمایه‌گذار حرفه‌ای امروز ۶ می، ۱۴۲.۹۶ میلیارد پپه به ارزش ۱.۲۶ میلیون دلار آمریکا خریداری کرد.

این خرید باعث افزایش خوش‌بینی در بین سرمایه‌گذاران شده و گمانه‌زنی‌هایی را در مورد رسیدن قیمت پپه به ۰.۰۰۰۰۱ دلار مطرح کرده است.

داده‌های پلتفرم تحلیلی Lookonchain نشان می‌دهند که سابقه معاملاتی این آدرس هوشمند، نرخ برد ۸۵.۷ درصدی داشته و از ۷ معامله اخیر پپه، ۶ مورد آن سودآور بوده است.

Ramzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید PEPE

با در نظر گرفتن سودهای ۹۱۵ هزار دلاری حاصل از انباشت‌های قبلی پپه توسط این آدرس و همچنین، انتشار گزارش‌هایی مبنی بر افزایش خرید پپه توسط نهنگ‌ها، خرید امروز باعث افزایش خوش‌بینی در مورد روند آتی قیمت PEPE شده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت پپه با ۲.۷۵ درصد افزایش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۰۸۶۹۵ دلار رسیده است. در همین حال، داده‌های پلتفرم Coinglass هم از افزایش ۳.۱۹ درصدی سود باز قراردادهای آتی پپه خبر می‌دهند.

علاوه بر این، تحلیلگران به شکل‌گیری الگوی “سر و شانه معکوس” در نمودار قیمت پپه اشاره می‌کنند که یک الگوی صعودی محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن همه این عوامل، این احتمال وجود دارد که قیمت پپه به سطح ۰.۰۰۰۰۱ دلار برسد.pepe-coin-smart-money-buys-143-bln-pepe-0-00001-on-the-horizon-

با این حال، نباید از نوسانات کوتاه‌مدت ناشی از روندهای کلی بازار غافل شد.

نکته قابل توجه دیگر این است که رالی پس از هاوینگ بیت کوین که به طور بالقوه می‌تواند باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال شود، هنوز رخ نداده است. پپه یکی از میم کوین‌هایی است که می‌تواند تحت تاثیر این رالی، رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا