سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

افشای مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ ۳ پیش از معرفی رسمی

پس از گلکسی زد فولد ۳، اینبار نوبت به برادر کوچکش رسیده و مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ ۳ به اینترنت راه پیدا کرده. این گوشی‌های هوشمند در تاریخ ۲۰ مرداد معرفی خواهند شد.

این گوشی هوشمند تاشو کره‌ای‌ها به نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. سامسونگ برای این گوشی هوشمندش از نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی با رزولوشن ۲۶۰ در ۵۱۲ پیکسل استفاده می‌کند تا اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد.

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۳ توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود تا در برابر خط و خش و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد.

مشخصات گلکسی زد فلیپ ۳

مشخصات گلکسی زد فلیپ ۳ از تجهیز آن به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت رم خبر می‌دهد. این گوشی هوشمند در دو نسخه با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود و قادر به پشتیبانی از کارت حافظه نیست.

در صورت صحت گزارش اخیر، این گوشی تاشو به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود که یکی از آن‌ها از نوع اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 خواهد بود. دوربین اصلی از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و دریچه دیافراگم f/1.8 خواهد داشت. سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ ۳ از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

مشخصات گلکسی زد فلیپ ۳

از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از استاندارد IPx8 برای مقاومت در برابر نفوذ آب، سنسور اثر انگشت روی فریم، پشتیبانی از دو سیم‌کارت (نانوسیم و eSIM) و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. ضخامت گلکسی زد فلیپ ۳ در هنگام باز بودن برابر ۶.۹ میلی‌متر خواهد بود و وزنش هم به ۱۸۳ گرم می‌رسد.

این دستگاه از اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 بهره می‌برد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند تاشو با قیمت ۱,۰۹۹ یورو وارد بازار اروپا شود و شاید قیمتش در بازار ایالات متحده هم ۱,۰۹۹ دلار باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا