سرور مجازی
اینترنت

مقایسه تعرفه اینترنت ثابت اپراتورها/ جدول قیمت‌ها

مقایسه تعرفه اینترنت ثابت اپراتورها/ جدول قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «اول مقایسه کنید، بعد بخرید» این شعار را بهتر است در هر خریدمان در نظر بگیریم. البته برای خریداری اشتراک اینترنت ثابت، مسائل دیگری همچون کیفیت نیز مطرح است که موضوع آن از این مطلب جداست. اگر به‌دنبال مقایسه تعرفه اینترنت ثابت اپراتورها هستید، با ما همراه شوید.

براساس گزارش دیجیاتو، با وجود آنکه وزارت ارتباطات توسعه فیبر نوری را در دستور کار قرار داده است، اما هنوز براساس آخرین آمارهای رگولاتوری، XDSL بیشترین متقاضی را در بحث اینترنت ثابت دارد. از همین رو با گردآوری تعرفه اینترنت ثابت اپراتورهای مختلف، سعی داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید تصمیم بهتری برای خرید اشتراک بگیرید.

درحال‌حاضر اپراتورهای مختلفی برای خریداری اینترنت ADSL در دسترس قرار دارند که ازجمله آنها می‌توان به شاتل، آسیاتک، مخابرات، صبانت، های وب و… اشاره کرد. ما با مراجعه به سایت هر یک از اپراتورها، قیمت‌های آنها برای مدت زمانی یک ماه را استخراج کردیم که در ادامه مشاهده می‌کنید.

البته هر شرکت بسته‌های متنوعی را براساس قیمت و حجم تدارک دیده است که ما از هر اپراتور یک مدل را برگزیدیم. همچنین ممکن است در پنل کاربری هر شرکت، بسته‌های متنوع‌تری برای مشتریان وجود داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است به قیمت‌های ذکرشده 9 درصد مالیات اضافه خواهد شد.

مقایسه تعرفه اینترنت ثابت

اکثر اپراتورها درحال‌حاضر حداقل سرعتی که ارائه می‌کنند 2 مگابیت بر ثانیه است که سرعت دانلود حدودی 250 کیلوبایتی را در اختیار مشترکین قرار می‌دهد. حجم‌هایی که برای هر بسته نگارش شده نیز میزان مصرف منصفانه است که پس از پایان آن، سرعت اینترنت کاربر به 128 کیلوبیت برثانیه کاهش می‌یابد. اگر بسته اینترنت خریداری‌شده شما همچنان زمان داشته باشد، می‌توانید با اتمام حجم آن، حجم اضافی خریداری کنید که معمولاً هر گیگابایت 4 هزار تومان است.

مقایسه تعرفه اینترنت ثابت

توجه داشته باشید برای بهره‌مندی از حداکثر سرعت یادشده برای هر بسته، سیم‌کشی ساختمان شما نیز بایستی توانایی پاسخگویی برای انتقال داده با این سرعت را داشته باشد. به‌طور مثال ممکن است شما سرویس 8 مگابیتی را برای خود فعال کنید، اما حداکثر سرعتی که به آن دسترسی داشته باشید 3 مگابیت بر ثانیه است. برای حل این مشکل می‌توان قبل از خریداری بسته اینترنت، از اپراتور بخواهید تا کارشناسی را برای بررسی این موضوع به منزل شما بفرستد.

227227

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا