سرور مجازی
اخبار آی تی

رفع چالش تولید آب صنعتی در دستور کار پارک فناوری صنعت نفت

محسن میاندهی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از زمان آغاز به کار پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، تاکنون دو رویداد به همرسانی با تمرکز بر فناوری‌های مورد نیاز شرکت ملی گاز ایران و نیز شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و با مشارکت این دو مجموعه برگزار شد.

وی اظهار کرد: در ادامه‌ این مسیر، برای رفع چالش تولید آب صنعتی، سومین رویداد به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری با حمایت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در حال برگزاری لست.

میاندهی افزود: این رویداد با مشارکت و نقش‌آفرینی شرکت‌های پتروشیمی فجر انرژی خلیج فارس و نیز دماوند انرژی عسلویه که تامین کننده یوتیلتی سایر پتروشیمی‌های مستقر در منطقه ماهشهر و عسلویه با محوریت تولید "اولترافیلتر" و "غشاهای اسمز معکوس" (برای فرآیند تصفیه آب رودخانه و آب دریا) و با حضور ارکان مختلف زیست‌بوم فناوری‌ و نوآوری کشور در حال برگزاری است.

سرپرست تجاری‌سازی و توسعه فناوری پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت خاطر نشان کرد: امکان حضور برخط از طریق پلتفرم‌های مجازی نیز برای مشارکت افراد و شرکت‌های فناور پیش‌بینی شده تا با استفاده از این تمهیدات و یا مراجعه به www.petropark.ir، گردهمایی حضوری برای علاقه‌مندان به حداقل برسد.

به گفته وی، غشای اسمز معکوس برای آب دریا (۸اینچ)، غشای اسمز معکوس برای آب لب‌شور (۸اینچ) و اولترا فیلتر صنعتی برای آب لب‌شور از موضوعاتی است که در این رویداد تبادل نظر می‌شود. تشریح نیاز فناوری‌های هدف (Reverse Pitch)، ارائه شرکت‌کنندگان با هدف تشریح توانمندی‌ها (Pitch)، نشست‌های تخصصی و شبکه‌سازی به صورت B2B و پنل تخصصی با هدف جمع‌بندی نیازها و راه‌حل‌های ارائه شده در رویداد و پاسخگویی به سوال شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های جنبی این رویداد به شمار می رود.

به گزارش ایسنا، پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با هدف توسعه فناوری و گسترش همکاری‌های سازنده میان نقش‌آفرینان زیست‌بوم نوآوری و فناوری با بخش‌های مختلف صنعت نفت در خرداد ماه جاری به‌طور رسمی به بهره‌برداری رسید و در حال جذب و پذیرش شرکت‌های بخش خصوصی برای استقرار است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا