سرور مجازی
فضای مجازی

شاخص بورس به رشد هزار واحدی بسنده کرد

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 6میلیارد و 538میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 521میلیارد تومان در بیش از 742هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد یک هزار و 606واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 316هزار و 516واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر و پتروشیمی نوری شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بانک ملت و توسعه معادن و فلزات با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بورس کالا امروز میزبان 737 هزار تن سیمان 36 شرکت است

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 706میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 685میلیارد تومان در 395هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 176واحد رشد کرد و در ارتفاع 19هزار و 395واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد و فرابورس ایران شد و در مقابل شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، پالایش نفت شیراز و تولید نیروی برق دماوند بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا