سرور مجازی
zoomit

احتمال تولید نشدن تراشه Exynos 2300 سامسونگ قوت گرفت

با وجود این‌که سال ۲۰۲۲ کمتر از دو ماه دیگر به پایان می‌رسد، تاکنون هیچ مشخصات دقیقی از پردازنده‌ی معرفی‌نشده‌ی Exynos 2300 دردسترس قرار نگرفته است. یک افشاگر به‌طور غیرمستقیم می‌گوید که به دلیل نبود اطلاعات دقیق، به احتمال زیاد این پردازنده معرفی نمی‌شود.

حساب کاربری Ice Universe در توییتر که سابقه‌ی خوبی در افشای اطلاعات سامسونگ دارد، در توییت جدیدش به‌صراحت از عدم تولید Exynos 2300 خبر نداده است، اما غیرمستقیم می‌گوید نبود اطلاعات دقیق تنها می‌تواند یک معنا داشته باشد: سامسونگ Exynos 2300 را تولید نمی‌کند. سال‌ها است که جزئیات پردازنده‌ها و محصولات سامسونگ چند ماه قبل از رونمایی رسمی فاش می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

  • با وجود شایعات حذف اگزینوس از پرچمدارها، سامسونگ Exynos 2300 را با لیتوگرافی ۳ نانومتری تولید می‌کند
  • اگزینوس بدون گلکسی S23 نیز به حیاتش ادامه می‌دهد

براساس گزارش Wccftech، سامسونگ پیش‌تر گفته است که خودش را به ادامه‌ی تولید پردازنده‌های سری اگزینوس متعهد می‌داند. غول کره‌ای صنعت فناوری تاکنون نتوانسته پردازنده‌هایی در حد و اندازه‌ی کوالکام و اپل بسازد، در همین راستا گزارش‌های تأییدنشده از تغییراتی اساسی در تیم تولید اگزینوس خبر می‌دهند. به احتمال زیاد آثار این تغییرات تا سال ۲۰۲۵ مشاهده نخواهد شد.

کوالکام گفته است سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی S23 به‌صورت انحصاری از پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می‌کند. این پردازنده احتمالاً با لیتوگرافی چهار نانومتری ساخته می‌شود. کاربران عمدتاً از مجهز نشدن گلکسی S23 به تراشه‌ی اگزینوس خوشحالند، چون تراشه‌های اگزینوس سابقه‌ی خوبی در زمینه‌ی قدرت پردازشی و تولید گرما ندارند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا