سرور مجازی
اقتصادی

اجاره این خانه‌ها ماهی ۳ میلیون تومان است/ جدول قیمت خانه در منطقه ۱۴ تهران

اجاره این خانه‌ها ماهی ۳ میلیون تومان است/ جدول قیمت خانه در منطقه ۱۴ تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در مناظره انتخاباتی خود، ساخت ۴ میلیون مسکن طی ۴ سال اول دولت سیزدهم را وعده داد که از همان ابتدا عده‌ای از کارشناسان اقتصادی تحقق چنین موضوعی را دور از واقعیت دانستند؛ این دولت در مسیر تحقق به این وعده با موانع بسیاری روبه شد.

دولت در سال گذشته تصمیم گرفت برای کنترل التهابات بازار و جلوگیری از افزایش نجومی قیمت‌ها در بازارهای مالی و سرمایه‌ای سیاست‌هایی را اجرا کند اما به مرور زمان با انتشار آمارها و بررسی‌های میدانی مشخص شد که این سیاست‌ها نمی‌تواند در بلندمدت مشکلات اقتصاد کلان کشور را رفع کند.

بر اساس این گزارش، در روزهای آخر زمستان سال ۱۴۰۲ قیمت دلار یک مرتبه افزایش پیدا کرد، بازار مسکن در دهه‌های اخیر به کالای سرمایه‌ای تبدیل شد و با تأثیر از قیمت دلار، قیمت مسکن به متری ۸۱ و ۴۴۰ صعودی شد؛ افزایش قیمت مسکن در روزهای پایان سال دل مستأجران را مانند فصل زمستان به امید خانه‌دار شدن، سرد کرد.

روز گذشته قیمت خرید و فروش ملک در منطقه ۱۴ تهران را مورد بررسی قرار دادیم، حال قصد بررسی قیمت اجاره و رهن خانه در همین را داریم.

یک آپارتمان ۷۲ متری دو خوابه در منطقه ۱۴ محله پیروزی خیابان مقداد تهران با ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۱۲ میلیون تومان قابل اجاره است که البته این واحد ۱۶ سال سن دارد.

همچنین می‌تواند با پرداخت ۶۶۰ میلیون تومان یک واحد ۶۷ متری دیگری در این محله، یک خوابه با سن ۷ ساله از ساخت آن می‌گذرد، رهن کامل کنید.

محله و خیابان (منطقه ۱۴)عمر ساختمانقیمت اجاره (تومان)قیمت رهن (تومان)
پیروزی. مقداد۱۳۸۷۱۲،۰۰۰،۰۰۰۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پیروزی. شکوفه۱۳۹۰۱۰،۰۰۰،۰۰۰۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
دهم فروردین. لرستان۱۳۹۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰
پیروزی. چهارصد دستگاه۱۳۸۵۳٬۰۰۰٬۰۰۰۵۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پیروزی. میدان بروجردی۱۳۹۶_۶۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پیروزی. پرستار جنوبی۱۳۹۵۱۰،۰۰۰،۰۰۰۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰
پیروزی. بستان منش۱۴۰۳۹،۰۰۰،۰۰۰۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نیکنام غربی۱۳۹۳۹٬۵۰۰٬۰۰۰۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
شکوفه. کیامنش۱۳۸۷۸٬۵۰۰٬۰۰۰۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

۲۲۳۲۲۵

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا