سرور مجازی
zoomit

مهندسی كه USB-C را روی آيفون قرار داد، این‌ بار کیس شارژ ایرپاد را به این درگاه مجهز کرد

کن پیلونل پیش‌از‌این در ماه نوامبر با موفقیت درگاه USB C را روی آيفون X قرار داد. سپس در ماه آوریل، سامسونگ گلکسی A51 را به درگاه لایتنینگ مجهز کرد. این پروژه‌ها نشان می‌دهند که واقعاً می‌توان از رابطی یکسان روی همه‌ی محصولات استفاده کرد. جدیدترین پروژه‌ی پیلونل درباره‌ی ایرپاد است. ویدئویی که او منتشر کرده است، با تماس تلفنی اپل شروع می‌شود که در آن، نماینده‌ی این شرکت به پیلونل می‌گوید درصورت خراب‌شدن پورت شارژ یا باتری، تعویض قاب مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

تماشا در آپارات

مقاله‌ی مرتبط:

  • بهترین قابلیت‌های ایرپاد پرو ۲ احتمالاً در انحصار سخت‌افزارهای محدودی خواهد بود
  • برخلاف گزارش‌های قبل، ایرپاد پرو ۲ احتمالاً فاقد حسگر تشخیص دمای بدن و ضربان قلب خواهد بود

همان‌طور‌که GSMArena اشاره می‌کند، یافتن باتری‌های ایرپاد دشوار نیست و قیمت آن‌ها نیز نسبتاً ارزان است. بااین‌حال، کانکتور اختصاصی لایتنینگ چیزی نیست که بتوان فقط از یک وب‌سایت خرید؛ بنابراین، اگر هدفتان جایگزین‌کردن درگاه شارژ کیس ایرپاد است، باید کیسی اضافه پیدا کنید. بااین‌همه، پیلونل درگاه USB C را از ابتدا ایجاد کرد. موضوع بعدی ورودی به کیس ایرپاد بود که بدون تخریب بدنه تقریباً غیرممکن است. پیلونل برای انجام این کار کیس جایگزینی برای ایرپاد ساخته است که می‌توان آن را برای دفعات بعد به‌راحتی باز و بسته کرد.

پیلونیل طرح‌های خود را به‌طور متن‌باز ارائه کرده است تا دیگران بتوانند درصورت تمایل از این پروژه استفاده کنند. وی امیدوار است با دردسترس قرار‌دادن این راهکار برای همه، تعداد بیشتری از کیس‌های ایرپاد بازسازی شود. بدین‌ترتیب، از دور ریخته‌شدن آن‌ها و افزایش زباله‌های الکترونیکی جلوگیری خواهد شد. اگر دوست دارید این کیت را بخرید‌، می‌توانید آدرس ایمیل خود را در پایین وب‌سایت پروژه ثبت کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا