سرور مجازی
zoomit

پیام‌رسان گوگل به‌زودی براساس مکالمه‌‌تان، پیشنهادهایی مثل تعیین قرار ملاقات ارائه می‌دهد

به مرور زمان استفاده از گوشی‌های اندرویدی با اپ‌ها و اعلان‌های مختلفشان آسان‌تر شده است. پاسخ‌های هوشمند، ارسال پیام‌های سریع را آسان کرده است. کسانی که از Messages گوگل استفاده می‌کنند، می‌توانند تنها با یک ضربه به سرعت یکی از پیام‌های از پیش تعیین‌شده ‌را برای مخاطب مورد نظر خود بفرستند. این ویژگی می‌تواند زمانی که مشغول انجام کاری هستید بسیار کارآمد باشد؛ اما گوگل می‌داند که می‌توان پیشنهادهایی را که براساس رفتار کاربر ارائه می‌شوند بهبود بخشید و به نظر می‌رسد برخی از توسعه‌دهندگان این شرکت می‌خواهند آن را عملی کنند.

به گزارش اندروید پلیس و براساس داده‌های منتشرشده توسط 9to5mac، به نظر می‌رسد گوگل در حال کار روی میانبرهای پیشنهادی جدیدی است که می‌تواند بسیار کارآمدتر از نسل فعلی باشند. این ویژگی با بررسی لحظه‌ای می‌تواند به کاربران امکان دهد کارهایی از قبیل ستاره‌دار کردن پیامی خاص یا اضافه کردن رویدادی به تقویم را انجام دهند.

این میانبرها زمانی فعال می‌شوند که اپ مذکور شماره تلفن، تاریخ و سایر داده‌هایی از این دست را که ممکن است در آینده مورد استفاده قرار گیرند، مشاهده می‌کند.

نحوه نمایش خودکار ستاره دار کردن پیامی در Messages

همان‌طورکه در انیمیشن بالا نشان داده می‌شود، میانبرها احتمالاً به شکل آیکونی خاکستری در رابط کاربری ظاهر می‌شوند که می‌توان برای فعال کردن روی آن ضربه زد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • به‌زودی به اپلیکیشن Messages گوگل منوی اسلایدی اضافه می‌شود

تاکنون گزارش‌های محدودی در این باره منتشر شده اما حدس می‌زنیم پیام‌های ستاره‌دار در اولویت باشند و سپس گزینه‌هایی مانند تاریخ و زمان اضافه شوند تا کاربران بتوانند به‌راحتی اطلاعات مهم خود را در جایی ذخیره کنند که در آینده آن‌ها را فراموش نکنند.

این موارد در آخرین نسخه‌ی بتای Google Messages یافت شده‌اند، اما بهتر است صبر کنیم و ببینیم خود گوگل چه توضیحی درباره‌ی آن‌ها ارائه می‌دهد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا