سرور مجازی
رمز ارز

جنون رو به فروپاشی، ۹۵ درصد NFTها بی ارزش شدند!

جنون رو به فروپاشی، ۹۵ درصد NFTها بی ارزش شدند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روزی روزگاری، جهان شاهد یک جنون بی‌سابقه در جامعه ارزهای دیجیتال بود. سرمایه‌گذاران میلیون‌ها دلار را به پای تصاویر دیجیتالی میمون‌ها، پانک‌ها، راک‌ها و دیگر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) می‌ریختند. این دارایی‌های دیجیتال منحصربه‌فرد به عنوان آینده مالکیت و خلاقیت مورد ستایش قرار گرفتند و هر NFT یک قطعه بی‌نظیر از محتوای دیجیتال را نشان می‌داد. با این حال، به همان سرعتی که هیجانات افزایش یافت، با شروع بازار نزولی ارزهای دیجیتال، دنیایNFTها شروع به فروپاشی کرد.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

طی ۳۰ روز گذشته، فروش NFT در بلاکچین‌های برجسته مانند اتریوم (ETH)، پالیگان (Polygon)، سولانا (SOL)، بیت کوین (BTC)، بایننس کوین (BNB) و کاردانو (ADA) کاهش قابل توجهی داشته، که از ۱۰ تا ۴۵ درصد متغیر است. به نظر می‌رسد که تنها چند بلاکچین‌ مانند فلو (Flow) از این روند استثنا هستند. به طور همزمان، تعداد خریداران در فضایNFTها نیز رو‌به‌کاهش است.
جنون رو به فروپاشی، ۹۵ درصد NFTها بی ارزش شدند!
یک گزارش تحقیقاتی توسط dappGambl آمار شگفت‌انگیزی را فاش کرده است. این گزارش نشان داد که اکثریت قریب به اتفاقNFTهای موجود اساساً بی‌ارزش هستند. در میان ۷۳۲۵۷ مجموعه NFT مورد بررسی، ۹۵ درصد از آنها دارای ارزش بازار صفر اتریوم بودند. از نظر عملی، این امر بدان معنی است که ۹۵ درصد از افرادی که مجموعه‌های NFT را در اختیار دارند، اساساً سرمایه‌هایی را نگه می‌دارند که تمام ارزش خود را از دست داده است.
این گزارش با ترسیم شباهت‌هایی به شاخص S&P 500، که به عنوان شاخصی برای سلامت کلی بازار سهام ایالات متحده عمل می‌کند، نشان می‌دهد که تجزیه و تحلیل مجموعه‌های برتر NFT می‌تواند بینشی در مورد وضعیت گسترده‌تر بازار ارائه دهد. بازار NFT در حال حاضر با عدم تعادل عرضه و تقاضا دست و پنجه نرم می‌کند. در حالی که برخی بازار NFT را مرده اعلام کرده‌اند، dappGambl معتقد است که جزر و مد موجود در این بازار در نهایت ممکن است به نفع این سرمایه‌گذاری‌ها تغییر کند. گزارش آن‌ها با بیان این که به نظر NFTها هنوز در آینده جایگاهی دارند، به پایان می‌رسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا