سرور مجازی
رمز ارز

نشانه‌های بهبود قیمت پپه؛ کدام سطوح حمایتی و مقاومتی را باید زیر نظر بگیریم؟

نشانه‌های بهبود قیمت پپه؛ کدام سطوح حمایتی و مقاومتی را باید زیر نظر بگیریم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین پپه (PEPE) در پی سقوط دوباره قیمت بیت کوین، طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۸.۵ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۸۳ دلار رسیده است. با این حال، برخی نشانه‌های صعودی در چارت قیمت پپه، از احتمال رشد در آینده یا حداقل توقف نزول بیشتر آن حکایت دارد.

از زمان سقوط قیمت بیت کوین در یکم جولای ۲۰۲۴، قیمت پپه ۳۰ درصد کاهش یافته است. جالب اینجاست که قیمت پپه همچنان بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه قرار دارد که نکته‌ای بسیار مثبت وامیدوارکننده محسوب می‌شود.pepe-price-analysis-reveals-bullish-strength-as-bitcoin-plummets

قیمت پپه اکنون در نزدیکی حمایت نسبتا ضعیف ۰.۰۰۰۰۰۷۷۳ دلار در نوسان است. اگر گاوها کنترل بازار را در دست بگیرند، قیمت ممکن است تا ۲۶ درصد افزایش یابد و به ۰.۰۰۰۰۱۱۰۸ دلار برسد. از طرف دیگر، غلبه خرس‌ها بر بازار منجر به افت ۲۰ درصدی قیمت تا حمایت ۰.۰۰۰۰۰۶۵۰ دلار خواهد شد.

Ramzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید PEPE

از طرفی، شاخص قدرت نسبی (RSI) ۱۴ روزه در سطح ۳۴ و نزدیک به منطقه اشباع فروش قرار دارد. در پی رسیدن RSI به این سطح، فشار فروش تشدید و قیمت تا ۰.۰۰۰۰۰۶۵۰ دلار سقوط خواهد کرد. با این حال، همچنان این احتمال وجود دارد که در صورت بهبود شرایط بازار، قیمت این ارز دیجیتال افزایش یابد.

در این میان، داده‌های سنتیمنت (Santiment) و اتراسکن (Etherscan) نشان می‌دهند که تعداد دارندگان پپه در ماه گذشته ۵.۷۶ درصد و در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۰۱ درصد افزایش یافته‌ است.

به نظر می‌رسد، معامله‌گران در حال استفاده از فرصت کاهش قیمت برای انباشت این ارز دیجیتال هستند. به همین دلیل، تحلیلگران همچنان دیدگاه مثبتی نسبت به آینده پپه دارند.

با این حال، در حال حاضر و با توجه به شرایط نزولی بیت کوین و تسلط ۵۱ درصدی آن بر بازار، شانس آلت‌کوین‌هایی مانند پپه برای بهبود بسیار پایین است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا