سرور مجازی
اقتصادی

قیمت ارز امروز ۲ تیر ۱۴۰۳ / مسیر قیمت دلار تا پایان هفته مشخص شد

قیمت ارز امروز ۲ تیر ۱۴۰۳ / مسیر قیمت دلار تا پایان هفته مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این اسکناس نسبت به آخرین معامله هفته گذشته، تغییر قیمت ندارد. چشم معامله‌گران به نتیجه انتخابات دوخته شده و وزنه مبادلات در بازار ارز در تعادل قرار دارد.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت دلار در هفته پایانی خرداد، رشد بازدهی محدودی داشت و امروز نیز این اسکناس در محدوده قیمتی هفته گذشته و در نیمه پایینی کانال ۹ از کریدور پنجم در حال معامله است. این در حالی است که در هفته گذشته، اسکناس و حواله دلار افزایش‌های پلکانی را ثبت کرده بود. امروز نیز اسکناس دلار در مرکز مبادله با رشد ۱۰۰ تومانی به کانال ۴۶ هزار تومانی صعود کرد و حواله دلار نیز با کانال ۴۳ هزار تومانی فقط ۵۰ تومان فاصله دارد.

Screenshot 2024-06-22 at 12.23.34 PM

برخی از فعالان بازار ارز، فریز قیمت دلار دولتی را نشانه هدف‌گذاری سیاستگذار برای نزدیکی قیمت در دو بازار دولتی و آزاد می‌دانند. معامله‌گران معتقدند با وجود تعطیلی روز سه‌شنبه و بازار هرات، این هفته نیز بازار ارز همانند هفته گذشته روزهای نسبتا آرامی خواهد داشت.

درهم در فریز دلار گران شد

گفتنی است قیمت درهم امروز روی رقم ۱۶ هزار و ۱۸۰ تومانی ایستاده و نسبت به آخرین معامله هفته گذشته ۱۰۰ تومان رشد کرده است. قیمت تتر با رشد ۱۰۰ تومانی از قیمت دلار جلو افتاد و روی رقم ۵۹ هزار و ۲۰۰ تومانی در حال معامله است.

پوند انگلیس با قیمت ۷۵ هزار و ۹۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیز با رشد ۱۰۰ تومانی روی رقم ۶۳ هزار ۵۲۰ تومانی ایستاده است.

: بازدهی بازارها در هفته چهارم خرداد ۱۴۰۳ / سکه با بازدهی منفی از چتر حمایت دلار خارج شد

گفتنی است اسکناس دلار روز شنبه با رقم ۴۶ هزار و یک تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۲ هزار و ۹۵۲ تومانی عرضه شد و افزایش ۱۰۰ تومانی داشت.

۲۲۳۲۲۵

    مجله خبری mydtc

    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا