اقتصادی
دیده شو، معروف شو، انتخاب شو، آگاه شو/ خبرفوری با رونمایی ۴شعار جدید به بیلبوردهای شهر بازگشت
![دیده شو، معروف شو، انتخاب شو، آگاه شو/ خبرفوری با رونمایی ۴شعار جدید به بیلبوردهای شهر بازگشت](/wp-content/uploads/2024/06/d8afdb8cd8afd987-d8b4d988d88c-d985d8b9d8b1d988d981-d8b4d988d88c-d8a7d986d8aad8aed8a7d8a8-d8b4d988d88c-d8a2daafd8a7d987-d8b4d988-d8ae_66701700b2f1c.jpeg)
دیده شو، معروف شو، انتخاب شو، آگاه شو/ خبرفوری با رونمایی ۴شعار جدید به بیلبوردهای شهر بازگشت
هلدینگ خبرفوری با ۱۰ شرکت مختلف با موضوعات؛ خدمات ، مدیریت فروش محصولات، تولید محتوا، حل مساله، خدمات روابط عمومی، برگزاری همایش و نمایشگاه، سمینار و… و همچنین فروشگاههای اینترنتی خود در توسعه کسب و کار فرهنگی خود کوشا بوده است.
خبرفوری بیش از ۱۰۰برند رسانهای و بیش از ۳۱میلیون مخاطب را در اختیار دارد و بعنوان بزرگترین رسانهخبری کشور فعالیت میکند.
2323
مجله خبری mydtc