سرور مجازی
اقتصادی

اروپایی‌ها از این خودروساز چینی متنفرند! / عکس

اروپایی‌ها از این خودروساز چینی متنفرند! / عکس

امیرمسعود عابدین_ مدل‌های گریت‌وال‌موتور به فروش خود در بازارهای اروپایی موجود ادامه خواهند داد، اما توسعه برنامه‌ریزی‌شده قبلی به سایر کشورها لغو می‌شود. تصمیم برای تعطیلی دفتر مرکزی اروپا به‌احتمال زیاد به دلیل کاهش فروش محصولات این برند در قاره کهن اجرا شده است. در سال ۲۰۲۳، گریت وال در مجموع ۳۱۶۰۱۸ دستگاه در بازارهای خارج از چین فروخت، اما تنها ۶۳۰۰ دستگاه از آن‌ها به اروپا رسید. این خودروساز اخیراً هدف خود را برای فروش ۱ میلیون خودرو در خارج از چین، به دلیل شرایط چالش‌برانگیز بازار از سال ۲۰۲۵ به سال ۲۰۳۰ به تعویق انداخته است.

اروپایی‌ها این خودروی چینی را سوار نمی‌شوند!

همان‌طور که رسانه آلمانی Manager Magazin گزارش داده است، دفاتر گریت‌وال در مونیخ در پایان ماه آگوست بسته خواهد شد و تمام ۱۰۰ کارمند آن اخراج خواهند شد.

اروپایی‌ها این خودروی چینی را سوار نمی‌شوند!

در نوامبر ۲۰۲۳، گریت‌وال موتورز ادغام برندهای Ora و Wey را در یک واحد گریت وال اعلام کرد و نام محصولات خود را بر این اساس تغییر داد. در آن زمان، این خودروساز چینی قصد داشت تا سال ۲۰۲۴ به اسپانیا، ایتالیا، پرتغال، بلژیک، لوکزامبورگ، هلند، اتریش، سوئیس، دانمارک، ایسلند و بلغارستان وارد شود که این برنامه توسعه اکنون لغو شده است.

منبع: carscoops

۵۴۳۲۲

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا