سرور مجازی
اقتصادی

دقت‌ عمل «آب منطقه ای» در نحوه توزیع آب مورد نیاز کشاورزان اصفهان

دقت‌ عمل «آب منطقه ای» در نحوه توزیع آب مورد نیاز کشاورزان اصفهان

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سید رضا مرتضوی با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم، اظهار کرد: فرایندی که می‌توانست در یک سال در جریان برگزاری انتخابات دنبال شود را بایستی در فاصله زمانی کوتاهی طی کنیم، بنابراین ضروری است این انتخابات نیز همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ذیل منویات مقام معظم رهبری و چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت همگانی برگزار شود.

وی با تأکید بر مشارکت همگانی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، عنوان کرد: دشمن همواره تلاش می‌کند تا نقش مردم در انتخابات را کم‌رنگ کند در این ایام مدیران و مسئولان بایستی با هوشیاری کامل عمل کنند.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به تشییع باشکوه و پرشور رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان، گفت: آنچه که می‌تواند قدرت جمهوری اسلامی را در سطح بین الملل افزایش دهد مشارکت همگانی مردم در انتخابات پیش‌رو است، ظرفیت مشارکت مردم در آیین تشییع خادم الرضا آیت الله رئیسی آماده شده است و اکنون با استفاده صحیح از این ظرفیت مردمی می‌توانیم قدرت نظام را در چانه‌زنی های بین‌المللی بالا ببریم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: مدیران در حوزه‌های تأثیر خود متفاوت از گذشته عمل کنند و با استفاده از حداکثر ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند در مشارکت همگانی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری نقش‌آفرینی کنند.

موضوع مهم تفویض برخی اختیارات هیئت عالی طرح مولدسازی به استان ها

وی با اشاره به طرح موضوع تفویض برخی اختیارات هیئت عالی طرح مولدسازی به استان ها اظهار کرد: اجرای بسیاری از از مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور شهید به همه استانهای کشور از جمله اصفهان، وابسته به به تأمین اعتبار از طریق طرح مولدسازی است.

استاندار اصفهان افزود: در صورتی که این اختیارات به استانها اعطاء شود، می‌توان پروژه‌ ها و املاک این طرح را با جدیت بیشتری پیگیری کرده و در استای اجرای طرح‌ های توسعه محور به کار گرفت.

وی با بیان اینکه معضلات مختلفی در استان اصفهان وجود دارد که رفع آنها با اجرای طرح های بر زمین مانده عملیاتی می شود، تاکید کرد: با اجرای این طرح یعنی تفویض برخی اختیارات هیئت عالی طرح مولدسازی به استان ها، بسیاری از این پروژه ها سریع تر به مرحله اجرایی و یا تکمیل خواهند رسید.

حمایت کامل شهید رئیسی از پروژه های آبی اصفهان

وی در ارتباط با مراحل پیشرفت پروژه های تامین آب استان اصفهان نیز بیان کرد: آیت الله شهید رئیسی از اجرای این پروژه ها حمایت تام کردند به نوعی که نیمی از پروژه انتقال آب از دریای عمان که کارشناسان معتقد بودند ۱۱ سال به طول می انجامد در طول یک سال گذشته با حمایت های ایشان به سرانجام رسید.

مرتضوی با بیان اینکه شهید رئیسی، مرد ورود به میدان‌ هایی بود که کسی به آنها ورود نمی‌ کرد، گفت: باید تلاش کنیم که خدمات آیت الله رئیسی به سرانجام برسد و ارتباط خادم و مخدومی به عنوان الگویی شایسته که رئیس جمهور شهید بنیان گذار آن بود در کشور ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: خدمت رسانی به مردم با پیروی از رئیس جمهور شهید، باید در افق هدف مسئولان باشد و در این راستا خدمت به مردم تنها هدف افتتاح و بهره‌ برداری از پروژه‌ ها باشد، به نوعی که برای این خدمت‌ حتی درنگ نکنیم، چه تیم فعلی مدیریت استان بر سرکار باشد و چه نباشد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: لازم است پروژه‌ هایی که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارند در سامانه ایران یار ثبت شوند تا مطابق برنامه‌ ریزی به بهره‌ برداری برسد یا به مرحله ای وارد شود که دولت آینده بتواند آنها را وارد مدار خدمت وارد کند.

توزیع آب مورد نیاز کشاورزان با هدف رضایت حداکثری جامعه هدف

وی همچنین با تاکید بر توزیع آب مورد نیاز کشاورزان توسط آب منطقه‌ای گفت: این امرباید به نحوی انجام شود که رضایت حداکثری جامعه هدف و کشاورزان را به دنبال داشته باشد.

مرتضوی با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم باید به خوبی تبیین شود و پروژه‌ هایی که با درخواست مردم به مرحله اجرا رسید و نور امید را در قلب مردم روشن کرده است باید در اولویت تبیین و معرفی قرار بگیرد، تاکید کرد: روند رفتاری و اخلاقی رئیس‌ جمهور شهید آیت الله رئیسی، کار منتخبان بعدی ریاست جمهوری را سخت خواهد کرد.

۴۶

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا