سرور مجازی
اقتصادی

پیش بینی یک کارشناس اقتصادی از قیمت دلار در ۶ ماه آینده

پیش بینی یک کارشناس اقتصادی از قیمت دلار در ۶ ماه آینده

به گزارش خبرآنلاین،قیمت دلار در ماه‌های اخیر بیشترین تاثیر را از موضوعات سیاسی گرفته و با هر تنش، جهش‌های قابل توجهی را تجربه کرده است.

تجارت نیوز در خبری نوشت:اینکه بعد از هر صعود، اسکناس دلار دوباره به کف قیمت برمی‌گردد را می‌توان حاصل ارزپاشی میلیون‌ها دلار توسط سیاست‌گذار دانست. انتخابات ریاست‌جمهوری و نشست شورای حکام از مهمترین موضوعاتی است در هفته‌های آینده می‌تواند به بازار ارز روند دهد.

کف قیمت دلار در کوتاه‌مدت و میان‌مدت چقدر است؟

در همین راستا علی طباطبایی، کارشناس اقتصادی به کف و سقف قیمت دلار در کوتاه‌مدت و میان‌مدت اشاره کرد و گفت: «با توجه به تحلیل‌ تکنیکال، می‌توان برای کوتاه‌مدت، کف ۵۶ هزار تومان را برای دلار در نظر گرفت و سقف قیمت دلار نیمه کریدور ششم خواهد بود.»

وی افزود: «طی ۶ ماه آینده و برای میان‌مدت در بهترین حالت، کف قیمت دلار ۵۶ هزار تومان و سقف آن نیمه کریدور هشتم خواهد بود.»

فاکتورهای اقتصادی دلیل کاهش قیمت دلار نبود

این کارشناس اقتصادی تاکید کرد: «با تکیه بر تحلیل‌های فعلی، دلار باید سقف‌های قیمتی فعلی را بشکند و به سمت کریدور هشتم حرکت کند. باید در نظر داشت اتفاقات اخیر و موضوعات سیاسی در کاهش قیمت دلار دخیل بود و این روند کاهشی هیچ فاکتوری از موضوعات اقتصادی در خود نداشت.»

۲۱۷

۲۳۳۲۱۷

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا