سرور مجازی
رمز ارز

در بحبوحه شرایط پرنوسان بازار، تن‌کوین به دنبال رکوردشکنی است!

در بحبوحه شرایط پرنوسان بازار، تن‌کوین به دنبال رکوردشکنی است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار کریپتو طی هفته گذشته رکود قابل توجهی را تجربه کرد. در پی حاکم شدن احساسات نزولی، ارزش کل بازار ۳.۶ درصد و حجم معاملات حدود ۲۷ درصد کاهش یافت.

با این حال، ارز دیجیتال بومی شبکه تن‌کوین (TON)، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و پیش‌بینی می‌شود در هفته جاری، سقف قیمتی جدیدی را به ثبت برساند. toncoin-price-prediction-ton-to-past-all-time-high-tvl-growth

اکثر آلتکوین‌های اصلی طی دو هفته گذشته شاهد نوسانات شدیدی بودند؛ زیرا بیت کوین وضعیتی ناپایدار داشت و بین ۶۰ تا ۶۵ هزار دلار در نوسان بود. با این حال، قیمت تن‌کوین در همین مدت با افزایشی ۶۰ درصدی از ۴.۶ به ۷.۳ دلار رسید.

Ramzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید TON

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم دیفای‌لاما (DeFiLlama)، رشد قیمت تن‌کوین به دلیل افزایش قابل توجه ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در اکوسیستم آن به وقوع پیوسته است.

ارزش کل دارایی‌های قفل شده در شبکه تن‌کوین در پی رشدی ۱۲۷۶ درصدی از ۱۸.۸ میلیون دلار در اواخر فوریه به ۲۵۸.۶ میلیون دلار افزایش یافته که از افزایش اعتماد و علاقه کاربران به این اکوسیستم حکایت دارد.

با ادامه فشار خرید، قیمت TON احتمالا بر مقاومت ۷.۶۷ دلاری غلبه خواهد کرد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که در صورت شکسته شدن این مقاومت، اهداف قیمت تن‌کوین سطوح ۸.۸ و ۱۰ دلار خواهند بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا